Miten proppu pois kurkusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitenmiten
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itselläni on tosi kookkaat nielurisat ja proppuja on alkanut nyt viime syksystä asti olemaan paljon. Henki haisee välillä ku myrkky ja oikeestaan joka toinen päivä saa olla kaivelemassa sitä törkyä pois niistä kuopista. Hyi helvetti. Harvemmin on kurkku kipeänä mutta noiden proppujen ja ajoittaisten hengitysvaikeuksien takia harkitsen nyt vakavasti terkkarille menemistä. Onhan tää ny huono juttu itsetunnollekin ku tekis mieli vaan pitää kättä suun edes ku puhuu. :/

Mullakin sama ongelma on kestänyt jo muutaman vuoden ja ärsyttää miten paljon haittaa siitä on :( kaverit, perheenjäsenet ja poikaystävä aina välillä muistuttavat että kuinka pahanhajuinen hengitys minulla on.. se on niin ärsyttävää, koska en voi asialle mitään, olen kokeillut suuvesiä mutta niistäkään ei ole apua ollut, henki vain haisee, ja juuri niiden ällötysten takia :/ välillä on aikoja jolloin niitä ei näy, tunnu tai tule suuhun ollenkaan ja välillä niitä taas tulee todella paljon.. välillä ne ovat pieniä ja välillä tosi isoja.. ja välillä ne tulevat koloistaan pois itse välillä niitä joutuu auttamaan kakostelulla, ja minulla on ainakin toiminut hammastikku.. se on sopivan mittainen ja ohut. sillä on mielestäni helppo ollut kaivella niitä ällöttäviä juttuja pois, ja hyi että ne haisee :OOOOOOOO onko kukaan muu kokeilly hammastikkua? minusta se on ollut parhain väline tähän kyseiseen toimenpiteeseen :D ja toivottavasti joku saa apua tästä viestistä omiin ongelmiinsa :D

Mullakin oli joskus vuosia sitten näitä ongelmia. Aina samassa paikkaa ja sai niitä tökkiä/yökkäillä. Mutta nyt ei oo useaan vuoteen ollut. En tiedä miten on ongelma poistunut. Tämä nyt tsemppinä, että tilanne voi joskus parantua (itsekseen?)

Itsellä niitä kanssa joskus on ollut, mutta kun olen alkanut käyttää Listerineä, niitä ei oikeastaan ole ollut. En silti väitä, että se olisi välttämättä Listerinen ansiota, vaikka ajallinen korrelaatio onkin.

Yhteistyössä