Miten postitan helpoiten ja halvimmalla nämä? (kestovaippoja)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi räkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi räkä

Vieras
Siis kolme kestovaippaa ja kuusi mikrokuituimua. Nämä ovat taskuvaippoja. Ei taida mennä maksikerjeenäkään joten kalliiksi tulee. Ja juu, en koskaan ole lähettänyt mitään paketteja, ainoastaan postikortteja joskus. Jos joutuu lähettämään pakettina ni maksaa jo yli 7 e. Eihän tässä muuten mitään mutta kun postimaksu menee mun pussista ja olin hölmö ku en selvitelly etukäteen noita hintoja.

Nyt pakkasin mahdollisimman tiivisti nämä kahteen isoon minigrip-pussiin ja päällekkäin laitettuna on korkeus n. 10 cm, leveys n .20 cm ja pituus n. 30 cm. Painosta en osaa sanoa mitään.

Postin sivuilla kävin vähän kattelemassa hintoja joten siksi kauhistelen. Ei kai näitä fiksumminkaan voi pakata? Ja joku muovipussi, paperipussi tms. tulee vielä päälle tietenkin. Sopivaa pahvilaatikkoa ei ole ja ne postin omat maksaa varmaan aika paljon jo erikseen.

Auttakaas nyt toopea :)

Ite olen lähettänyt 3 taskuvaippaa ilman imuja isossa kirjekuoressa, minigrippiin litistettyinä hintaan 1,20e 2.lk postina. Jos laitat kolmessa kirjeessä, niin hinta on vain 3,60e. Kirje saa olla max.3cm paksu.

tarkistin nuo maksikirjeen mitat niin meneehän se maksikirjeenä jos mitat on noi sun ilmoittamat, paino tuommosilla on varmaan puolen kilon tuntumassa, joten hinnaksi tulisi se 4,3 euroa kun lähetät kakkosluokassa.

Kiitos kaikille paljon :)

Tosiaan maksikirjeenä vois mennä tuohon 4,3 euron hintaan. Mulla ei vaan ole kotona mitään kirjeitä joten voiko se "kirje" olla vaik just tollanen paperipussi vai pitääkö sen olla oikea kirje? Hävettää ku ei tiedä näistä mitään...

ap

Alkuperäinen kirjoittaja voi räkä;24844091:
Kiitos kaikille paljon :)

Tosiaan maksikirjeenä vois mennä tuohon 4,3 euron hintaan. Mulla ei vaan ole kotona mitään kirjeitä joten voiko se "kirje" olla vaik just tollanen paperipussi vai pitääkö sen olla oikea kirje? Hävettää ku ei tiedä näistä mitään...

ap

paksu muovikassi on hyvä, esim semmonen vaatekaupan kassi jos semmonen löytyy. sen teippaat pakkausteipillä tiiviiksi vaippojen ympärille ja pakkausteipillä myös isohko paperilappunen kiinni, siihen sitten lähettäjän ja vastaanottajan tiedot. paperikassi jos on paksumpaa niin käy myös, sekin pitää hyvin teipata ettei repeile.

Yhteistyössä