[QUOTE="Milja";27182665]Niinpä, tahdon asia.
Olen kyllä tahtonut, enkä ole tahtonut luovuttaa tai erota vuosienkaan jälkeen. Kyllä mä mietin mitä olen tehnyt väärin, tosiaan ollaan panostettu yhteisiin kynttiläillallisiin lasten mentyä nukkumaan jne. Mutta oikeesti, mä vaan en halua häntä enkä tunne rakkautta. Ja mulla on siitä hiton paha olo.[/QUOTE]
Vieläkö alussa mainitsemasi ystävä on miehensä kanssa yhdessä? Jos on, niin hän on onnistuneesti siirtänyt tunteen mieheensä, jonka on saanut alulle pettämisessään. Samoin sä huomasit, kun kipinä heräsi toisen kanssa, vaikka et pidemmälle jatkanutkaan, niin sen saman kipinän voisit yrittää heittää miestäsi kohti... se on vain kemiaa, anna aivojen toimia, äläkä kovin estele, niin jospa se himo heräisi
Ja nyt katse tulevaisuuteen! Älä mieti enää noita menneitä epäonnistumisia, koska ne saavat sut negatiiviseen kierteeseen, etkä pääse eteenpäin. Mieti se tilanne teidän parisuhteessa, johon pyrit, ja sitten kohti sitä kulkemaan. Tilanteen muuttaminenkin vaatii tahtoa - ja toimenpiteitä, niistä kohoaa kyky tehdä asialle jotain. Pienin askelin, koko ajan arjessa toista huomioiden ja flirttaillen, niin vähitellen uskoisin tilanteen paranevan.
Tässä mun neuvoni. Nyt täytyy mennä, mutta ehkä illalla ehdin palailla ketjuun.