Mulle kävi ihan samalla tavalla.Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Alkuperäinen kirjoittaja Lavruska:Tota.. keskenmenon ymmärrän mut keskeytyny keskenmeno??? Siis lähti menee kesken mut ei mennykkää vai...........??Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:1. 2v
2. 2v
3. 1v-->kohdunulkopuolinen
4. 5kk-->keskeytynyt keskenmeno
5. 5kk
6. 2kk-->keskenmeno
Ei, vaan sikiö oli kuollut mahaan mutta mitään vuotoa tms. muuta oiretta tapahtuneesta ei ollut. Eli selvisi vasta viikkojen kuluttua ultrassa jonka jälkeen tehtiin lääkkeellinen tyhjennys.
Heti ehkäisyn lopetettua olen tullut raskaaksi ja saanut poikia.Alkuperäinen kirjoittaja vauvakuume:...kauhee vauvakuume eikä jaksaisi odottaa...toisaalta pelottaa että sitä vauvaa ei koskan tulekkaan... :/
Voi, ikävää Sisu onneksi sinulla on tuo yksi, ikävää tuuria, eläm,ä on.Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Esikoista 1.5v, toista raskautta 7kk, mikä osoittautu kohdun ulkoiseksi, kolmatta raskautta tasan vuosi, tässä raskaudessa vauva kuoli kohtuun vähän ennen puolta väliä :'(
Onnea, toivottavasti tärppää pian!! No asiaa edesauttanee ainakin yksi asia..Alkuperäinen kirjoittaja vauvakuume:tässä on tosiaan jännät ajat edessä...toivottavasti tärppää. onko vinkkejä miten asiaa vosi edesauttaa?
Täällä on myös yritetty jo yli 2,5 vuotta, eikä yhtäkään tärppiä tähän menessä.. alkukokeet on käyty, joten nyt sit odotetaan lähetettä jatkotutkimuksiin..Alkuperäinen kirjoittaja niin minäkin:juu, kohta kolme, eikä meilläkäänAlkuperäinen kirjoittaja minä vaan:2,5 vuotta. Eikä oo vielä tarpänny