Miten pitkään kanit elää? Poika vai tyttö helpompi?

• Viestiketjun aloittaja Inka
  • Ensimmäinen viesti
voi helvetti
[QUOTE="Jenni";30378325]Isosiskolla on yks tyttö kani jamulla yks poika kani ja molemmat epäsiistejä ja ne on rex-kaneja. Mä en oikeestikkaan tiiä miks otin poika kanin. Varmaan siksi ettei tyttö kani ollut yksin. Mut nyt vihaan sitä (Poju)poikakania. Se vaan ruikkii ja merkkaa tyttö kanin ja sit haluu panna kokooooajan tyttöä,mut me ei annettu sen tehdä sitä. Ja sit kävi niin että poika ja tyttö kanit olivat vapaana yhtäaikaa ja sitten ne olivat yläkerrassa ja sitten poju pani Yume(Jume) tyttökania ja kukaan ei siis ollut nähnyt sitä tapausta paitsi Iskä. Isoa huusi täyttä ja sit isosisko tuli kattomssn mitä häh, ja sitten iskä huusi ja isosisko itki että ne oli molemmat vapaana. Ja me ei tiedetä nyt onko ne raskaana vai ei. Ja ainiin luulin että se poikakani oli tyttö! Mutta se ei ollutkaan tyttö vaan poika. :( Ja iskä ei halunnu pentuja. Ja ne on jotain 4 kuukautta tai 5, emmä tiiä. Kauheeta, ja tyttökani ei halunnu et poikakani tulee ja tekee sen jutun sille. Ja mä en mee niitten lähelle enään IKINÄÄÄ!!! :mad:[/QUOTE]

voi helvetti oikeesti että lemmikkejä annetaan tälläste idioottien haltuun!

Mulla on tällä hetkellä kolme kania. Vaikka, pitäisi olla neljä Meidän toinen vanhimmista kaneista oli uros(isäpupu) ja se kuoli noin 4v. Sille tuli korvakipuja ja pian lääkitys eläinlääkäristä Mutta juuri kun se oli parantunut. Kävi seuraavana päivänä huonosti Ja kerran meillä oli myös toffeen värinen(tofu), ja harmaa Kani(harmupupu). Yhtenä kesänä olin mun kaverin kanssa kahdestaan meillä ja kanit oli pihalla. Se vain istui ja kökötti siellä hakun nurkassa. Mentiin kattoon ja sen silmästä oli tullut jotain. En oo varma mitä se oli. Mutta seuraavana yönä se karkasi kuitenkin sen toffeen värisen kanin kanssa Ne oli rankkoja aikoja Mutta nykyään kansilla menee oikein hienosti ja kesäloman alussa yritetään teettää ehkä pentuja Käykää tsekkaamas Ig: tassustatassuun

Yhteistyössä