M
morsian
Vieras
Mietittiin että tehdään häämatka jonnekin Keski-Eurooppaan, johonkin ihanaan kaupunkiin, mutta kuinka monta yötä?
Kolme? Neljä?
Kolme? Neljä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vv:No olkaa vaikka viikko jos saatte lapsen tuttuun ja lapselle turvalliseen paikkaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:mikäli pystytte itse olemaan niin olkaa se 4 päivää. meillä oli esikko 1v kun mentiin naimisiin ja oltiin vaan yks yö poissa. mentiin turku-tukholma risteilylle sellaisella delux hytillä.
ja oli jo todela kova ikävä loppumatkasta. oikein pahaa teki kun odotin lopussa että saapuu turkuun.mutta oli eka kerta kun siloin oli yötä.
toisesta lapsesta olenkin jo voinut paljon paremmin kun olen olut erossa =)
eli siis ihan omien tuntemusten mukaan
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Yksi yö jos on pakko lähteä ilman lasta. Mutta noin pienen kanssa voi viettää pitkän ja romanttisen loman niin että lapsi on mukana..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Yksi yö jos on pakko lähteä ilman lasta. Mutta noin pienen kanssa voi viettää pitkän ja romanttisen loman niin että lapsi on mukana..
En tosiaan ota lasta mukaan, häämatkalle?!
Alkuperäinen kirjoittaja Traveller:Häämatka Berliiniin?? MItä hel...ttiä!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Traveller:Häämatka Berliiniin?? MItä hel...ttiä!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:minusta lapsi ei kuulu häämatkalle mukaan. Kyllähän sen häämatkan voi siirtää tulevaisuuteen tai sitten olla sen verran lyhemmän reissun. Häämatkalla minä käsitän kahden keskistä yhdessäoloa, romantiikkaa, pitkiä illallisia, tanssia ja juhlimista.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:minusta lapsi ei kuulu häämatkalle mukaan. Kyllähän sen häämatkan voi siirtää tulevaisuuteen tai sitten olla sen verran lyhemmän reissun. Häämatkalla minä käsitän kahden keskistä yhdessäoloa, romantiikkaa, pitkiä illallisia, tanssia ja juhlimista.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Yksi yö jos on pakko lähteä ilman lasta. Mutta noin pienen kanssa voi viettää pitkän ja romanttisen loman niin että lapsi on mukana..
En tosiaan ota lasta mukaan, häämatkalle?!