Miten "piristää" suhdetta tai ainakin yrittää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hanna

Vieras
Tää nyt ei varmaan kuulu tänne mut pakko laittaa ku tilanne on outo..Ennen ollaan puuhailtu lähes tulkoon joka ilta miehen kans ja mies yleensä se joka sitä on halunnu joka päivä. Nyt on menny siihen että mä saan ruinata ja siltikään ei mitään tapahdu,aina siirtää et kulti huomenna,oon niin väsyny..nytki menny viikko enkä mä enää tiedä mistä tuo johtuu ettei halua mua..ei kai väsyneenä jaksa kirjaa lukea tai telkkua kattoa..ettei sekään kyl minusta selitys tähän oo.Apuja..

Alkuperäinen kirjoittaja hanna:
Tää nyt ei varmaan kuulu tänne mut pakko laittaa ku tilanne on outo..Ennen ollaan puuhailtu lähes tulkoon joka ilta miehen kans ja mies yleensä se joka sitä on halunnu joka päivä. Nyt on menny siihen että mä saan ruinata ja siltikään ei mitään tapahdu,aina siirtää et kulti huomenna,oon niin väsyny..nytki menny viikko enkä mä enää tiedä mistä tuo johtuu ettei halua mua..ei kai väsyneenä jaksa kirjaa lukea tai telkkua kattoa..ettei sekään kyl minusta selitys tähän oo.Apuja..

Jaksaa väsyneenä lukea kirjaa tai katsoa televisiota.

No kyllä mä ainakin jaksan väsyneenä lukea tai kattoa telkkua.
Seksissä tarttee olla ihan satasella mukana ja se on raskasta fyysisesti ja psyykkisesti. Jos on väyny ni "keskittyminen" ja ajatuksen harhailee, eikä seksistä nauti.

On ihan normaalia, että on kausia, jolloin ei syystä tai toisesta maita niin usein. Ei se ole kenenkään syy ja menee ehkä helpommin ohitse, ellei toinen painosta kovasti

:o Voi ei! Ehkä jonkinmoinen irtiotto arjesta ois jotain... lapset viikonlopuks mummulaan, hemaisevaa päälle ja viiniä ja ;)
Me oltas tuon ukkelini kanssa täällä kun kanit jos se sais aina päättää :snotty: ja 27 vuotta on yhteistä taivalta takana....

Yhteistyössä