miten pidetään hauskaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rich babygirl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Määrittele hauska, niin mietitään sitä pitämistä sitten. Mulle hauska ois joku luovan kirjoittamisen kurssi tai kämpän feng shui -kartoitus.

sellaista jonka muistaa sitten keinutuolissa vanhanakin. :) sekä että se sa ahyvälle mielelle ja tulee iloiseksi.

kutsu 10 naispuolista kaveri kylään ja pidä erotiikkaväline esittely kutsut, tyyliin tupperware-kutsut. Niitä esittelijöitä löytyy netin ja lehtien kautta. On varmaan hauskaa ja erilaista.

Sulla vissiin rahaa? Itse nautin suunnattomasti käydessäni kunnon keikoilla. Rahalla pääsee vaikka kauemmaskin katsomaan hyvää esitystä. Moshaa hulluna itsesi hikeen ja nuku hyvin sen jälkeen hotellissa.

Tai mene mukaan johonkin hyväntekeväisyysprojektiin ja varmasti muistat sen vanhanakin. Järjestöjä on lukemattomia, varmasti jokin on sellainen, jonka aatetta itsekin kannatat.

Sulla vissiin rahaa? Itse nautin suunnattomasti käydessäni kunnon keikoilla. Rahalla pääsee vaikka kauemmaskin katsomaan hyvää esitystä. Moshaa hulluna itsesi hikeen ja nuku hyvin sen jälkeen hotellissa.

Tai mene mukaan johonkin hyväntekeväisyysprojektiin ja varmasti muistat sen vanhanakin. Järjestöjä on lukemattomia, varmasti jokin on sellainen, jonka aatetta itsekin kannatat.

ei ole rahaa ja mitä on moshaaminen?

Alkuperäinen kirjoittaja rich babygirl:

ei ole rahaa ja mitä on moshaaminen?

Aika hämäävä tuo nikkis sitten. Moshaus on pään ja yleensä myös runsaan hiuspehkon heiluttelua musiikin tahdissa. Ylävartalokin voi heilua rytmissä.

Yhteistyössä