Miten pian voi blondata (värinpoisto) uudestaan? (vähän epäonnistui..)

Tulos oli juuresta aivan vitivalkoinen ja loppupätkä oranssia.. :headwall:
Joku taitaa mennä huomenna pipokauppaan.. :LOL:

Mut siis miten pian voin vetää päähäni uuden värinpoiston ilman että hiukset pahasti kärsii siitä?
 
itse
Mulla oli meno. Olin brunetti. Hain vaalennusta putiikista, ei onnistunut, hain uuden värin ja lätkäsin päähän. Se peitti kaiken vaalean alleen. Tuhra pelätä ja turha maksaa liikaa kampaajalle asioista, jotka voi itse opetella ihan yhtä hyvillä ellei paremmilla tuotteilla.
 
vieras
Mulla laitettiin kesällä kaks kertaa ennen kuin menin kampaajalle. Ja näin kampaaja ehdotti siis itse. Ja ihan hyvin tukka pysyikin päässä vaikka ton kahden värinpoiston jälkeen värjättiin ja sit kampaaja teki vaalennuspesua kauan ja sit värjättiin taas. Tukka pysyi päässä, hoitoainetta tosin sai ahkerasti käyttää ja päänahka oli entinen, mutta mustasta tukasta tuli kirkaan punainen! :)

Eli laita vaan uudestaan, mutta älä laita sinne juureen ollenkaan!
 
Nalletar
Mä olin just eilen kampaajalla värinpoistossa ja värjäyksessä. Kyllä tuo yksikin kerta sen verran hiusta kuivatti, että en uskaltais heti perään uudestaan. En ainakaan poistaa väriä & blondata het perään. Voisitko ajatella värjääväsi tummemmalla päälle ettei tarvisi poistaa väriä? Tosin riski sekin on ja voi olla ettei ole tasainen, mutta se tulisi kotikonstina mieleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Mä olin just eilen kampaajalla värinpoistossa ja värjäyksessä. Kyllä tuo yksikin kerta sen verran hiusta kuivatti, että en uskaltais heti perään uudestaan. En ainakaan poistaa väriä & blondata het perään. Voisitko ajatella värjääväsi tummemmalla päälle ettei tarvisi poistaa väriä? Tosin riski sekin on ja voi olla ettei ole tasainen, mutta se tulisi kotikonstina mieleen.
No ku just vaaleen olisin halunnut :/
 
kampaaja
Voit laittaa uudestaan kyllä, mutta laita vain latvoihin eli niihin mitkä kaipaavat vielä vaalentamista. Jätä tyvi laittamatta. Ja voit tehostaa värinpoiston vaikutusta lämpimällä esim saunalla. Ja muista käyttää hoitoainetta sen jälkeen!

Kampaajalla voitaisiin tehdä värinpoisto ns pesuna, joka olisi hellävaraisempi tukalle, mutta uskallat kyllä laittaa ainetta kotonakin. Voit myös laittaa sen vielä kahdessa osassa, jolloin saat puustattua sitä ja paremmin latvatkin vaaleiksi. Jotain kuitenkin kannattaa laittaa päälle, ellet halua tukasi näyttävän juuri siltä, että olet laittanut tukkaan mutaman värinpostoin. Eli värinposton jälkeen vaaleaa väriä taittamaan sitä hiusta, jotta näyttää luonnollisemmalta.
 
Hmm...Mä tein ensin värinpoiston itsekseni..Sinäänsä aika yllättävän hyvä tulos jo ekalla vaalennuskerralla (sävy light kusenhaalea)...Tuttava leikkasi mulle lyhyet hiukset ja veti uuden värinpoiston (ihan parturi aineilla)..Tulos todella platinanvaalea :) eli mulle riitti se pari rankkaa vaalennusta...Sitten vaan hopea shampoot käyttöön.. =)
 

Yhteistyössä