Miten pian synnytyksesi alkoi limatulpan irrottua ?

  • Viestiketjun aloittaja loppumetreillä oleva
  • Ensimmäinen viesti
loppumetreillä oleva
Olen itse siis raskausviikoilla 41+2 menossa ja ihan kuin eilen olisi tullut vaaleata limaa + tänääkin mutta tänään joukossa oli vaaleanpunertavaa joukossa, kai verta siis. Eli itse epäilen tuon liman olevan sitä limatulppaa. Ennakoivia supistuksia on ollut viime torstaina ja perjaintaina & eilen illalla. Joten milloinhan lie synnytys sitten alkaakaan ?
 
Mimmi81
Mulla esikoisesta limatulppa tuli illalla 23.00 maissa, suppareita alko tulee samana iltana 19.00 maissa. Tyttö synty sit limatulpan irtoamisesta n.19h kuluttua. Toisilla voi mennä kuulemma viikkojakin limatulpan irtoamisesta, ennen kun vauva syntyy. mutta veikkaisin, että pääset viimestään yöllä synnärille :) . Kumpa mäkin pääsisin jo ens yönä tositoimiin :whistle: .
Tsemppiä sulle :hug:
 
pikkukukka
kahtena edellisaamuna tuli kun tyttö sit illalla synty, mut on aika yksilöllistä. yhellä kaverilla tuli jo kuukautta ennen. onnea vaan koitokseen eiköhän se pian oo käsillä :)

 
Ansa76
Multa irtosi limatulppa eilen illalla ja tänä aamunakin tuli vähän. Muita merkkejä synnytyksen alkamisesta ei vielä ole tullutkaan joten realistisesti odottelen, että synnytys voi alkaa vasta muutamankin päivän päästä. Toivon tietysti toisin, viikkoja jo 40+4. =)
 
hiihoo
Mulla oli jo vuorokauden supistellut enemmän tai vähemmän kun bongasin limatulpan. Vasta sitten lähdimme synnärille tarkistukseen ja sille tielle jäimme.
Synnärille menimme 11 aikaan ja tyttö oli maailmassa 17 aikaan.
 
Soiku
Koko yön oli selkä älyttömän kipeä, aamukuudelta alkoivat supistelut, limatulppa irtosi (yöks..) iltapäivällä ja tyttö syntyi seuraavana aamuna puoli seitsemältä. Limatulpan irtoamisesta siis reilun puoli vuorokautta.
 
a-k79
ekasta lähti päivää aikasemmin ja tästä toisesta rupes maanantaina tulee sitä limaa ja lauantaina luulin että lapsivettä tuli mut limatulppa muuttui ihan juoksevaksi ja kuljin sit rätti jalkojen välis mut onneks vauva sit syntyi lauantai iltana.. en kyl tajua kuin sitä tavaraa riitti niin paljon.. mistä se tuli??
 
simmu
limatulppa irtosi aamulla kuuden aikaan ja vauva synty sitte puolen yön kieppeillä, synnytyssaliin mut siirrettiin viiden aikaan iltapäivällä ku alko supistukset olemaan sen verran kipeitä..
 
Odottavainen
Huhhei... sitähän tässä ootellaan, että alkaisi tositoimet. Limatulppa irtosi kahdeksan päivää sitten, ja tässä vielä ollaan. Selkeää mönttitulppaa tuli kahdesti ja nyt pitkin aikaa on tullut limaa pienissä erin.

Odottavan aika on pitkä... :whistle:
 
Mulla kesti limatulpan irrottua viel joitain tunteja, ennenkuin lähdin sairaalaan. Oon sellanen syöksysynnyttäjä, etten viitsiny aikailla. Neuvolaan ku silloin soitin, niin terveydenhoitaja sanoi et "jaa no se on sitten synnytys käynnistynyt" :) Eli kyl se h-hetki lähellä lienee sullakin... Onnea ja menestystä!
 

Yhteistyössä