miten pian synnytyksen jälkeen hölkkälenkille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
noh.. ihan se riippuu paikkojen kunnosta ja omasta voinnista se. Voihan hikiliikuntaa (myös se himolenkkeilijä) harrastaa muutenkin kuin hölkäten. Itse en suosittele heti aloitettavan mitään hölkkäystä/juoksemista kun alapää ja kohtu kärsii. Vaan hiljaa hyvä tulee. Keksi joku uusi kiva urheilumuoto itsellesi.
Niin ja itse kysymykseen.. noin puolen vuoden jälkee tuntui hyvältä aloitella pienillä kevyillä hölkkälenkeillä PEHMEÄSSÄ maastossa.

Et voi tosissaan tietää sitä että minkälainen synnytykestä tulee, repätkö sinä, pitääkö tehdä sektio, sen mukaan myös se on, jos sektio on niin hikijuoksut saa pieneksi hetkeksi unohtuu.

Minulla oli normaali alatiesynnytys, 10 tikkiä tuli. Noin. 2 kk synnytyksen jälkeen osallistuin kunnolla kaikkiin steppi jumppiin ja zumbiin.

Et voi tosissaan tietää sitä että minkälainen synnytykestä tulee, repätkö sinä, pitääkö tehdä sektio, sen mukaan myös se on, jos sektio on niin hikijuoksut saa pieneksi hetkeksi unohtuu.

Minulla oli normaali alatiesynnytys, 10 tikkiä tuli. Noin. 2 kk synnytyksen jälkeen osallistuin kunnolla kaikkiin steppi jumppiin ja zumbiin.

tässsä nyt varmaan ap haki sellasta ideaalitilannetta ja lähinnä muiden kokemuksia. Kysymys ei mielestäni ollut "mitkä kaikki asiat tulevat estämään liikunnan synnytyksen jälkeen"....
ja itse kysymykseen: itse olen lähtenyt juoksemaan n. 3vk synnytyksen jälkeen. nim. maratoonari

Yhteistyössä