Turvallista?
SAATAN olla raskaana... Esikoisen syntymästä on vasta 7kk, ja silloin tehtiin sektio... Olisiko edes turvallista olla vielä raskaana?
Apua! Mitähän riskejä tässä nyt ois, jos oisinkin jo nyt raskaana...??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minulle lääkäri sanoi leikkauksen jälkeen, että noin vuosi olisi hyvä odottaa.
Hm, aloin odottaa kaksosia kun toinen lapsemme oli 8-9kk tjsp. Arvaapa pelkäsinkö kun oli jo kaksi sektiota takana ja edellisestä niin vähän aikaa ja vieläpä kaksoset kohdussa. Hyvin meni kyllä. Varmaan isoin riski on se, ettei kohtu tai vanha sektioarpi ehkä kestä.Alkuperäinen kirjoittaja Turvallista?:Apua! Mitähän riskejä tässä nyt ois, jos oisinkin jo nyt raskaana...??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minulle lääkäri sanoi leikkauksen jälkeen, että noin vuosi olisi hyvä odottaa.
Ei varmaan sen suuremmin mitään! Varsinkin jos vasta ensimmäinen sektio takana. Kohtu vain ohenee jokaisesta leikkauksesta ja siksi varmaan myös pyydetään odottamaan, että haava ehtii todellakin kunnolla palautua.Alkuperäinen kirjoittaja Turvallista?:Apua! Mitähän riskejä tässä nyt ois, jos oisinkin jo nyt raskaana...??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minulle lääkäri sanoi leikkauksen jälkeen, että noin vuosi olisi hyvä odottaa.
Nyt mua alkoi todella pelottaa Kunpa en olisi raskaana...Alkuperäinen kirjoittaja sh:kohtu voi revetä jos ei oo ehtinyt arpeutua viel kunnolla, tai istukka voi kiinnittyä arven kohalle mistä irtoo sit helpommin ennen aikojaan yms...
Mä tulin sektion jälkeen raskaaksi kun poikaoli 3kk. raskaus sujui oikein hyvin ja synnytys myös. Yhtälailla ne riskit on vaik olis pitempi aika sektiosta, koska se arpikohta voi olla heikompi kohdussa.Alkuperäinen kirjoittaja Turvallista?:Nyt mua alkoi todella pelottaa Kunpa en olisi raskaana...Alkuperäinen kirjoittaja sh:kohtu voi revetä jos ei oo ehtinyt arpeutua viel kunnolla, tai istukka voi kiinnittyä arven kohalle mistä irtoo sit helpommin ennen aikojaan yms...
Kaikkea netti "tietoa" ei kannata uskoa Kysy vaikka teidän äippäpolilta, mitä ovat siellä mieltä asiasta. Mä tulin raskaaksi 11kk edellisen sektion jälkeen, eikä mitään ongelmia ilmennyt.Alkuperäinen kirjoittaja Turvallista?:Nyt mua alkoi todella pelottaa Kunpa en olisi raskaana...Alkuperäinen kirjoittaja sh:kohtu voi revetä jos ei oo ehtinyt arpeutua viel kunnolla, tai istukka voi kiinnittyä arven kohalle mistä irtoo sit helpommin ennen aikojaan yms...
Kyllä ne riskit vaan suuremmat on, kun haava on "tuore". Suurin osa kai menee silti hyvin, mut ap kyseli riskeistä.Alkuperäinen kirjoittaja jarna:Mä tulin sektion jälkeen raskaaksi kun poikaoli 3kk. raskaus sujui oikein hyvin ja synnytys myös. Yhtälailla ne riskit on vaik olis pitempi aika sektiosta, koska se arpikohta voi olla heikompi kohdussa.Alkuperäinen kirjoittaja Turvallista?:Nyt mua alkoi todella pelottaa Kunpa en olisi raskaana...Alkuperäinen kirjoittaja sh:kohtu voi revetä jos ei oo ehtinyt arpeutua viel kunnolla, tai istukka voi kiinnittyä arven kohalle mistä irtoo sit helpommin ennen aikojaan yms...