Miten pian pääsee synnyttämään?

23.01.2009
688
0
16
Eli nyt viikkoja 36+5 ja Kohdunkaula 2cm pitkä, kohdunsuu kiinni mutta pehmeä. Alapää on todella kipeä ja sattuu jos jalkoja levittää auki. kävellessä sattuu, ylösnoustessa sattuu. Sängyssä jos kääntää kylkeä niin sattuu..

Eli miten kauan suunnillee tästä tilasta synnytykseen?? Haluis jo vaavaan syliin. =)

Ei oo ollu viel supistuksia minkäänmoisia, en ainakaan ole huomannut..

tuskimpa ihan heti, kuvaamasi kivut on liitoskipuja eivätkä enteile synnytystä :hug:

ystäväni (ensisynnyttäjä) oli rv36+0 asti 2cm auki, kanava 1cm, pehmeä, silti meni yli ja vauva syntyi rv41+3, joten ensisynnyttäjän kohdalla on aika vaikea päätellä synnytyksen alkamista..

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
tuskimpa ihan heti, kuvaamasi kivut on liitoskipuja eivätkä enteile synnytystä :hug:

ystäväni (ensisynnyttäjä) oli rv36+0 asti 2cm auki, kanava 1cm, pehmeä, silti meni yli ja vauva syntyi rv41+3, joten ensisynnyttäjän kohdalla on aika vaikea päätellä synnytyksen alkamista..

No niinhän mä vähän arvelinkin.. Plääh.. Lääkäri sano viimeks että tuskin menee paljon yli lasketun ajan, mutta.. Varmaan menee viel se viis viikkoo. :|

Alkuperäinen kirjoittaja aansu:

No niinhän mä vähän arvelinkin.. Plääh.. Lääkäri sano viimeks että tuskin menee paljon yli lasketun ajan, mutta.. Varmaan menee viel se viis viikkoo. :|

Että noi lääkärit osaa olla idiootteja. :headwall: Ne ei tasan pysty mistään ennustamaan synnytyksen käynnistymistä, niin voisivat jättä tollaset kommentit sanomatta. Mulleaki esikoista povattiin snytyväksi "milloin vaan" ja muutamalla supistuksella, kun oli niin hyvin laskeutunut viikola 36. Ja arvaa vaan kuinka raskasta oli ootella sitä rapiat 5 viikkoa, kun mitään ei tapahtunut. (synnytys kesti muuten 22 tuntia) :headwall: Ja reppana ekakertalainen mä uskoin sitä lääkäriä. Nyt en usko enää mitään. :saint:

Eipä sitä voi etukäteen tietää. Mulla oli rv 36+4 kohdunkaula 2cm pitkä ja kohdunsuu 1-2cm auki. Lääkäri meinas että vauva syntyy viikon-parin sisään, mutta toisin kävi :whistle:
Viikolta 40+2 supisteli kipeästi ja melko säännöllisesti kunnes ne aina loppui. Rv 40+4 aloitettiin käynnistysyrityksen ja vauva syntyi lopulta rv 41+0. Silloinkin piti vielä salissa vauhdittaa synnytystä tipalla :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja aansu:

Esikoista odottaessani vikalla neuvolalääkäri käynnillä lääkäri sanoi, että näyttäis siltä, että syntyy ennen laskettua aikaa, ei ainakaan mene yli paljoo. Tyttö sitten syntyi lopulta rv 43+5 käynnistyksen kautta sektiolla :saint:

Mulla nuo kuvaamasi kivut johtuivat aivan lantion löystymisestä/liitoskivuista.
Lapsi oli tuolla ihan alhaalla 7viikkoa ennen syntymäänsä,ja se sattu kun pää tuntui pallona haarovälis.

Yhteistyössä