Miten pian lapsen syntymän jälkeen olette raskineet lähteä itse "tuulettumaan"?

  • Viestiketjun aloittaja Mimmi
  • Ensimmäinen viesti
Mimmi
Meillä vauva 8kk enkä ole kertaakaan vielä käynyt missään "tuulettumassa", siis silleen kuin ennen, baarissa jne. Elokuvissa, teatterissa ja kaupungilla ilman vauvaa olen käynyt, mutta en sen suuremmin. Mammakaverini/-tuttuni ihan kauhistelevat, miten oikein jaksan, kun en käy missään... En vaan raski vielä jättää tuota pientä ainakaan yöksi... ja kun imetänkin niin jotenkin hankalaa sen alkoholin kanssa...
 
Mimosan äippä
1kk neiti oli kun menimme miehen kanssa vappupippaloihin muutamaksi tunniksi ja äitini tuli vauvan kanssa meille, ei kyl siitä nauttinut yhtään ja aika nopeasti tultiin kotiin... sen jälkeen olikin sit pitkä tauko.
 
se täti harmaantui
esikko oli n. 3 kk kun kävin ekan kerran.
Kuopus oli visiin 5 kk vanha kun kävin kavereiden luona iltaa istumassa.

Kummankin kohdalla olin jo lopettanut imettämisen.

 
vieras
parin päivän päästä täyttää 8 kk ja lauantaina olin ekaa kertaa viihteellä. isin kanssa oli hoidossa, eikä mulle (ihme kyllä) edes ikävä iskenyt illan aikana (lähdin kuudelta, aamuyöllä tulin kotiin). en enää imetä joten se ei ollut mikään ongelma. eipä mullakaan mikään hinku ollut baariin mutta hauskaa oli :) anna niiden tuttujen kauhistella, jos kävisit viihteellä niin todennäköisesti ne kauhistelisi sitä ;) ja esikoinen oli 10 kk kun lähdin ekan kerran.
 
Esikko tais muutaman kk:n ikänen kun kävin iltaa istumassa kaverin luona, en tosin jaksanu lähtee mihinkään baariin sieltä enää.
Kakkonen on nyt 8kk enkä ole käyny.
Esikoinen nukku pitkiä yöunia heti syntymästään ja söi pullosta hyvin. Tää toinen on sitten valvottanu esikoisenkin edestä ja ollu todellinen "mamman poika" kaikin puolin.
 
Huokaus
Ärsyttää just tämä, kun kauhistellaan, miten jaksaa olla vauvan kanssa kun ei itse koskaan käy missään. Ja sitten toisaalta kauhistellaan sitäkin, jos pienten lasten äiti käy viihteellä Ei kumminkaan päin hyvä! Toki itse ratkaisunsa tehtävä ja muitten mielipiteistä viis, mutta äsryttää vaan nämä arvostelijat!! Olen heihin törmännyt...
 

Yhteistyössä