Miten pesette..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myrskymari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Myrskymari

Jäsen
23.08.2005
142
0
16
..isot peitot, täkit, päiväpeitteet? Kun nehän ei mahdu tavalliseen pesukoneeseen? Tuli vaan tuossa mieleen kun meidän koiralle sattui vahinko, ja pissa tuli meidän sänkyyn :( ei siitä voi edes olla vihainen sille, se sai epilepsiakohtauksen ja sit se pissa vaan tuli. Kyllähän se pikkuisen tympii mutta ei sille mitään voi. Mietin tässä että kehtaisinko vaivata anoppia että jos se viittis pyörittää nuo täkit niiden talon isoissa pesukoneissa vai yritänkö jotain paikallispesua siihen pissakohtaan.. Joskus ennenkin anoppi on meidän täkit pessyt, joskus olen itse käynyt pesemässä ne sellaisessa "mattopesulassa" jossa on iso kone sitä varten..

Jos olet ennenkin pessyt anopilla, ja hänellä iso kone, niin mikset voisi nytkin pestä? Ja voithan itse ne käydä pesemässä, niin anopin ei tarvitse nähdä vaivaa, eihän se koira piruuttaan petiin pissiny!

Enköhän mä kehtaa anopilta kysyä, mulla on mukava anoppi! Tuleepahan samalla käytyä taas mummulassakin :) Koira tuossa pyöri jaloissa kun siivoilin tuota sänkyä, ja katto mua ihmeissään että mitä se tuo emäntä taas alkoi siivoamaan, vastahan se siivosi :) Niin joo, ja mä en kyllä millään sais tukittua noita peittoja meidän pesukoneeseen, nuo peitot on varmaan jotkut ekstrasuperhyperpaksut.. Eihän ne edes puhdistuis jos se kone tulis ihan täyteen.

ai, ei mahdu??? Kyllä mä oon ne aina koneeseen tunkenu.
Meillä on kolme untuvapeittoa eikä lapset käytä pussilakanoita kun se peitto ei pysy siellä vaan menee yhteen myttyyn aina yöllä ni on pakko välillä pestä.
Pistän koneeseen kolmeen-neljään kymppiin ja sieltä sitten kuivausrumpuun kuivamaan...

Yhteistyössä