Ä
äippä
Vieras
Olen 2 lapsen yh ja kotihoidontuella siihen asti että nuorin 3. Nyt vielä vanhempainvapaalla.
Ollaan sossun asiakkaita ja tarvisin pesukoneen. Taloyhtiössä kone jota olen tähän asti käyttänyt, mutta hankala aina raahata lapsia (2v ja 6kk) mukaan pyykille. Siksi olisi kätevää jos meillä olisi oma kone. Rahaa ei ole itse ostaa ja mietin kuinka sossulle tulee perustella hakemuksessa tuo pesukoneen tarve, niin että suostuisivat maksusitoomukseen?
Kaunis kiitos avustanne jo etukäteen.
Ollaan sossun asiakkaita ja tarvisin pesukoneen. Taloyhtiössä kone jota olen tähän asti käyttänyt, mutta hankala aina raahata lapsia (2v ja 6kk) mukaan pyykille. Siksi olisi kätevää jos meillä olisi oma kone. Rahaa ei ole itse ostaa ja mietin kuinka sossulle tulee perustella hakemuksessa tuo pesukoneen tarve, niin että suostuisivat maksusitoomukseen?
Kaunis kiitos avustanne jo etukäteen.