Miten pehmot puhtaiksi??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jeps
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jeps

Vieras
Hyvät kanssaäidit, miten olette puhdistaneet pehmolelut?!

Kun meidän vauva tykkää ""syödä"" pehmoja, ainakin pehmojen neniä :)

Kun suurinta osaa pehmooista ei voi pestä koneessa. Olen yrittänyt pestä pehmon päältä fairilla. mutta ei oikein lähde, enkä ole uskaltanut käyttää kunnon myrkkyjä, koska vauva imeskelee sitten myrkyt suuhunsa. Miten olette saaneet myös ""soittorasia"" pehmot puhtaiksi.

Onko meidän pehmot nyt sitten ""roskis""kamaa. Vai onko jollain vinkkejä?

Suurkiitokset vastanneille näin etukäteen.

Tytön omia ei olla vielä pesty. Jos se likka tykkää likasia imeä, niin imekööt!!
Lahjaksi saadut likaiset ja valmiiksi imeskellyt pehmot olen nakellut roskiin. Ainakaan yhdestä chikkon (vai mikälie) pehmosta ei edes kuolan haju lähtenyt pesussa :(
Mun mielestä nuo imeskeltävät pehmot on kyllä aika henk. koht. leluja...

Kaikki pehmoelukat ja pupukat olen nakannu koneeseen ja ovat lähteneet puhtaiksi. Jotkut vinkuna lelut ei enää vingu, mikä omia korvia ajatellen ihan kiva juttu, kun noita muita äänekkäitä leluja piisaa.

Olen myöskin pessyt pehmot pesukoneessa ja pistänyt pesupussiin - jos nallen saumat sattuisivatkin pettämään, niin helpompi siivota sotkut. Hyvin ovat kaikki kestäneet normaalin 40 -asteen pesun.

Pesuainetta olen laittanut tavallista vähemmän (samat ohjeet kuin tyynyjä pestessä) tai sitten olen käyttänyt nestemäistä villa/silkkipesuainetta.

Kuumimmat

Yhteistyössä