No, ei sulla ole omaisuutta, mutta ei velkaakaan. Joten mielestäni ihan ok. tilanne, saat vuokra-asunnon, asumistukea, elatustuet lapsista, lapsilisät yh korotuksen kera, mahdollisesti alkuavustusta sosiaalitoimistosta huonekaluihin jne. Itse olen käynyt "tosi pohjalla" eron jälkeen, ja silti olen selvinnyt ok. lapsen kanssa, omaisuutta ei ole, mutta rakkautta ja läheisyyttä ja aikaa lapselle. Opiskelen ammatinvaihtajana uutta ammattia. Ns. löysää rahaa ei ole, mutta pärjää ok. lapselle saa ok. vaatteet, lelut, tarvikkeet, omistani ajoittain tingin toki. Auto on jota maksan osamaksulla. Laskuja jos en heti pysty maksaa, pyydän maksuaikaa ja yleensä sitä saa, tai saa maksaa osissa jne. Itselleni tämä koko "helvetti" on tuonut enemmän ymmärrystä, empatiaa ja en panikoidu pikkuasioista. Koska mulla lähti eron tiimellyksessä myös yöunet 12 viikoksi, ja olin sairaalassa vakavan unettomuuden takia.Olen onnellinen että selvisin selväpäisenä ja nykyään pystyn nukkumaan, ja nautin nukkumisesta.