Miten pärjää kolmen lapsen yh nykyisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaavarpu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaavarpu

Vieras
Jos nyt ottaisin eron tuosta miehestä ja muuttasin alle kouluikäisten lasteni kanssa kolmioon, mitä luulette miten pärjäisin? Tarttis ostaa oma auto niin siitäki tulee sitte lisäkuluja.. Vuokra tulis olemaan 500-600e. Aattelin että ruokamenoissa pysyttäisiin 300e/kk. Huonekalut meinaan jättää kaikki miehelle. En halua noista vanhoista paskoista kuin ehkä kaksi kirjahyllyä. Ostan sitte pikku hiljaa uusia just sellasia ku tykkään enkä huoli enää muiden hylkäämiä.. Palkaa saan n.1200 kuussa. Pärjäänkö?

kyllä mä uskon että pärjäät,saat lisäksi yh tukia.ehkä jopa asumistukea.Turhaan elät elämääsi suhteessa missä et halua,elämä on aivan lyhyt sellaiseen =)

Mietin lähinnä tuota ruokapuolta.. Arvioinko ihan huti tuon 300/kk?? Kun aattelin että teen aina puolikkaan jauhelihapaketin/kanapaketin kerrallaan ja edullisimpia kasviksia lisäksi. Seitiä ja lohifilettä vois joskus kattoa halvimpia. Maitoa meillä menee 4l/3pv. Leipää 2pkt/viikko. Kukaan ei syö enää mitään korvikkeita tai vastaavaa. Eineksiä käytän lähinnä vain jos teen lasagnea. Eli tylsää perusruokaa kokkailen ja piristän sitä mausteilla ja ruokakermalla ja sen sellasella..

Riippuu hyvin pitkälti varmasti myös tottumuksista ja lasten iästä ja ruokahaluista.

Mie oon sivusta seurannu sukulaisten perhe-elämää, siellä kaksi kouluikäistä kotosalla..Isompi on 17v poika joka urheilee paljon.. Ruokalaskut on sen mukaiset!

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Riippuu hyvin pitkälti varmasti myös tottumuksista ja lasten iästä ja ruokahaluista.

Mie oon sivusta seurannu sukulaisten perhe-elämää, siellä kaksi kouluikäistä kotosalla..Isompi on 17v poika joka urheilee paljon.. Ruokalaskut on sen mukaiset!

No aika pieniä annoksia nämä kaikki vielä syö ja minun omilla annoksilla on kyllä varaa pienentyä :whistle:

Hei, pistin tuonne etuovi.comiin haun vuokra-asunnoista ja löysin kyllä yhden aivan loistavan, joka sopisi meille hyvin. vuonna 2000 rakennuttu kerrostalo, jossa hissi ja oma sauna. Neliöitä 77,5 ja vuokra 660. :D Pitäis käydä kattomassa minkä kokoset huoneet ne on, tulisko ahdasta.... Pitäis kelan sivuilla käydä laskemassa saadaanko asumistukea siihen...

Yhteistyössä