E ElecktricBlue Jäsen 25.09.2006 100 0 16 11.02.2008 #1 miks mulla ne aina menee rikki, lähtee ne kuoret :/ teettekö pannulla vai uunissa?
A A shadieeyah Vieras 11.02.2008 #2 Uunissa.. merkistä riippuen ..jotkut hajoo toosi helposti ja toiset ei.. frionorin vai mitkä lienee on hyviä mutta ei hajoa uunissa. pannulla jos paistan niin kuumennan rasvan täydellä terällä ja sitten lasken lämmön neloselle.
Uunissa.. merkistä riippuen ..jotkut hajoo toosi helposti ja toiset ei.. frionorin vai mitkä lienee on hyviä mutta ei hajoa uunissa. pannulla jos paistan niin kuumennan rasvan täydellä terällä ja sitten lasken lämmön neloselle.
S Salama McQueen Vieras 11.02.2008 #3 Uunissa mä teen. Ei tuu niin paha haju ja pysyy ehjänä ja paistuu rasvatta. Jos pannulla, miedolla lämmöllä vaan ja tarpeeksi kauan ja käännät vain sen yhden kerran, puolelta toiselle.
Uunissa mä teen. Ei tuu niin paha haju ja pysyy ehjänä ja paistuu rasvatta. Jos pannulla, miedolla lämmöllä vaan ja tarpeeksi kauan ja käännät vain sen yhden kerran, puolelta toiselle.
isoäiti mölykylästä Aktiivinen jäsen 04.05.2007 26 699 2 36 11.02.2008 #4 pannulla tulis parhaat, mutta kuten sinulla, ne hajoo mulla kun teen niitä, siksipä tyydyn laittamaan ne uuniin
pannulla tulis parhaat, mutta kuten sinulla, ne hajoo mulla kun teen niitä, siksipä tyydyn laittamaan ne uuniin