Miten paljon nuorempia naisia nelikymppiset katselevat sillä silmällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierass

Vieras
Minä olen törmännyt nelikymppiseen mieheen joka flirttailee mulle kovastikin.
Katselee pitkään, hymyilee, hakeutuu seuraan ja heittää imartelevia komnentteja, sekä on minulle todella mukava. Hän on perheellinen mies kylläkin. Itse olen alta 30v.
Olen aika hämnentynyt tästä tilanteesta, enkä oikein tiedä kuinka suhtautua.

Kun olin 19, työpaikallani eräs nelikymppinen mies flirttaili ja tarjosi kyytiä kotiin yms. Se tuntui oudolta. Isäni oli vain paria vuotta vanhempi. Mutta ei olisi tuntunut oudolta enää 28-vuotiaana.

Mikä ihmeen ikähaarukka?

Ei naisillakaan sellaista ole, enemmän se on ihmisistä kiinni, kuin toisen iästä. Ja joskus se ihminen on niin tärkeä, ettei yhtään välitä siitä, mitä muut ajattelevat!

[QUOTE="pieras";29730415]miehet katselee kaikkia naisia. aina. Eli 16v ->[/QUOTE]

Jopa nuorempia, koska moni 14-15v on ulkoisesti nainen. EI kai se asia muutu yhdessä yössä kun täyttää 16v. Toki suurin osa miehistä jättää sakkolihan muuten koskematta. Ja aika suuri osa miehistä jättää nää ihan teinit muutenkin "rauhaan" jos nyt vilkuilua ei huomioida. Toisaalta osa näistä 16-19v on kyllä hyvin tyrkkyjä etenkin jos hiukan alkoholia saavat. Kokemusta on.

Nimim. Mulla nuorin kumppani on 19v ja silloin ite olin 22v. Muuten kaikki yli 20v, mutta tulee sitä silti joskus nuorempiakin vilkuiltua

Naisen ikää vaikea on arvata ulkonäön perusteella. Nelikymppisen miehen on mahdoton ajatella vilkuilevansa vain oman ikäisijään, koska vastaantulevasta naisesta ei aina osaa sanoa onko hän nuorekas viiskymppinen vai vanhannäköinen kolmekymppinen. Siksi vilkuillaan kaikenikäisijä.

Tottakai miehillä on ikähaarukka. Mä katselen ja flirttailen oikeestaan vaan itseäni nuorempien kanssa. Haarukka on siis 16v-oma ikä :) Parasta on se, että kun ikää tulee niin kohderyhmä laajenee.

Puhun vain omasta puolestani, mutta olen kohta 40-v ja havainnut että en enää erota täysi-ikäisiä lapsista. Monet nuoret autoilijat, tai työnsä puolesta täysi-ikäiseksi pääteltävät näyttävät aivan teineiltä. En koe heissä mitään vetovoimaa. Eläinlääkärillä nyt viimeksi laitoin merkille että koko henkilökunta olisi mielestäni mennyt yläastelaisista.

Hämmennys johtunee osin siitäkin että nykyään nuoret yrittävät näyttää aikuisilta ja aikuiset taas yrittävät näyttää nuorilta.

En tiedä koska tämä tapahtui. Koen itseni harhaisesti kuitenkin aivan samaksi tyypiksi kuin 20-vuotta sitten. Arvaisin että että lähemmäs kolmeakymmentä pitää jo naisen iän mennä että alkaa viehättämään.

Yhteistyössä