Miten paljon aurinko voi vanhentaa ihoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sluibailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sluibailija

Aktiivinen jäsen
17.01.2018
967
91
28
Tai solarium? Voiko näyttää 20 vuotta ikäistä vanhemmaltaan jos ottaa kovin innokkaasti aurinkoa/solariumia?

Tyyliin 30v näyttää 50 -vuotiaalta?
20v näyttää 40 -vuotiaalta?
40 v näyttää 60 -vuotiaalta?

Onko mahdollista?

Tai solarium? Voiko näyttää 20 vuotta ikäistä vanhemmaltaan jos ottaa kovin innokkaasti aurinkoa/solariumia?

Tyyliin 30v näyttää 50 -vuotiaalta?
20v näyttää 40 -vuotiaalta?
40 v näyttää 60 -vuotiaalta?

Onko mahdollista?

Ikävä kyllä on, eräs ex-työtoveri (vaalea nainen) paistoi itseään jatkuvasti. Nelikymppisenä todellakin alkoi näkyä :confused:

Kuvassa 69-vuotias trukkikuski, joka työssään sai aurinkoa kasvojen vasemmalle puolelle.
17ofktkxvteo8jpg.jpg

• Tykkää
Reactions: Sluibailija
Tai mitä tahansa lavallista autoa, en ollut tarkkana. Myönnän siis tehneeni virheen. Vaan aurinkoasiaan tuolla ei ollut vaikutusta. Kiitos kauniista kielenkäytöstä.

CAC50CHT471A01311.jpg
Mun ei edes tarvinnut tarkistaa mitä tuossa edes sanottiin, koska ymmärsin heti, että autokuskiahan siinä tarkoitettiin eikä mitään trukkikuskia. Vitun huvittavaa, että yritit vielä puolustella itseäsi laittamalla Silveradon (kuorma-auto) kuvan. Voi jeesus että sulla on ohuen ohut itsetunto.

Mun ei edes tarvinnut tarkistaa mitä tuossa edes sanottiin, koska ymmärsin heti, että autokuskiahan siinä tarkoitettiin eikä mitään trukkikuskia. Vitun huvittavaa, että yritit vielä puolustella itseäsi laittamalla Silveradon (kuorma-auto) kuvan. Voi jeesus että sulla on ohuen ohut itsetunto.

Suomessa tuollainen korimalli on avolava tai pick-up. Rekisteröidään painon mukaan joko kuorma-autona tai henkilöautona, isot jenkit tosiaan kuorma-autoina. Mutta ihan kiva, että sinä sait pullean itsetuntosi puhkuttua suuremmaksi...

tenor.gif

Suomessa tuollainen korimalli on avolava tai pick-up. Rekisteröidään painon mukaan joko kuorma-autona tai henkilöautona, isot jenkit tosiaan kuorma-autoina. Mutta ihan kiva, että sinä sait pullean itsetuntosi puhkuttua suuremmaksi...

tenor.gif
Etkö sä oikeasti itse ymmärrä, miten naurettavaa tuo selittelysi on? Silverado on kuorma-auto niin Suomessa kuin kaikkialla muuallakin. Miksi sulle on niin vaikeaa vain myöntää rehellisesti ja suoraselkäisesti, että olit naurettavan tyhmä ja kuvittelit, että "truck" tarkoittaa trukkia. Sillä siitä pääsee. Tuo lapsellinen selittelysi ja rimpuilusi vain maalaa sinusta juuri sellaista huonoitsetuntoisen miehen kuvaa. Et vain pysty myöntämään, kun olet väärässä.

Etkö sä oikeasti itse ymmärrä, miten naurettavaa tuo selittelysi on? Silverado on kuorma-auto niin Suomessa kuin kaikkialla muuallakin. Miksi sulle on niin vaikeaa vain myöntää rehellisesti ja suoraselkäisesti, että olit naurettavan tyhmä ja kuvittelit, että "truck" tarkoittaa trukkia. Sillä siitä pääsee. Tuo lapsellinen selittelysi ja rimpuilusi vain maalaa sinusta juuri sellaista huonoitsetuntoisen miehen kuvaa. Et vain pysty myöntämään, kun olet väärässä.
Meneppä sanomaan Usa ssa että tuo on kuorma auto niin ne potkii sua perseelle.
Se ei ole kuorma auto muualla kuin Suomessa.

Ei ole olemassa mitään "pick up". Se on pickup truck. Chevy Silverado on kuorma-auto kaikkialla maailmassa. Tästä ei ole mitään epäselvyyttä kenelläkään muulla kuin sinulla, joka yrität harmaana jankuttaa ymmärtämättä aiheesta hevonhuitsukkakaan.
https://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Silverado
Kyllä mulla jotain hajua on.
On ollut 5 Gmc pickuppia, yks Dodge ja kolme Foordia.
Kaikki nämä tällä lännellä rapakon takana.

Kyllä mulla jotain hajua on.
On ollut 5 Gmc pickuppia, yks Dodge ja kolme Foordia.
Kaikki nämä tällä lännellä rapakon takana.
No ihan sam kuinka monta "Foordia" sä väität omistaneesi, sun väittämäsi ovat silti olleet järjestäen paskapuhetta. Kukaan ei potki ketään perseelle edes Jenkeissä, jos siellä menee sanomaan pickup truckia kuorma-autoksi, koska he, toisin kuin sinä, ymmärtävät, että "truck" ja "car" ovat eri asioita.

Yhteistyössä