Miten paino voi nousta 2 kg viikossa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pömppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pömppis

Vieras
Voi kauheeta, kävin just vaakalla. Enkä oo raskaana. Tässä keväällä on tullu ihan yhtäkkiä 5 kg painoa, ei mitään muutosta ruokailuissa tms. Onko aineenvaihdunta hitaampaa kesällä tai tuleeko sitä hyötyliikuntaa vähemmän? Siis järkyttävää!! Mitä mä teen, kaikki housut kiristää, maha pömpöttää ja reidet on paksuuntunu!? En millään ehdi lenkille tai jumppaan, on rakentamista ja kotityöt yms. kiirettä kellon ympäri. Asutaankin niin syrjässä että on pakko mennä aina autolla joka paikkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja pömppis:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Mulla paino heittelee ihan normaalisti 59 ja 61 kilon välillä.

Mulla ollu pitkään tasan 60, keväällä noussu 63:een ja nyt pompannu 65:een. Ei kiva!

noi eihän se sitten viikossa ole kahta kiloa noussut, vaan pidemmällä aikavälillä. ehkä ihan vaivihkaa on liikkumiset jääneet vähemmälle, tai herkut maistuneet vähän paremmin, siinä se syy.

Alkuperäinen kirjoittaja p:
Alkuperäinen kirjoittaja pömppis:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Mulla paino heittelee ihan normaalisti 59 ja 61 kilon välillä.

Mulla ollu pitkään tasan 60, keväällä noussu 63:een ja nyt pompannu 65:een. Ei kiva!

noi eihän se sitten viikossa ole kahta kiloa noussut, vaan pidemmällä aikavälillä. ehkä ihan vaivihkaa on liikkumiset jääneet vähemmälle, tai herkut maistuneet vähän paremmin, siinä se syy.

Joo joo, viimeset 2 kg tullu viikossa! Niin, vaivihkaa jotain on tapahtunu, koska en oo huomannu mitään. Pitää kai lähtee huomenna kävelylle kun muut syö, ja syödä sit lasten jämät (ne on lähinnä salaattia).

Yhteistyössä