Miten päin teillä on verhot??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä kävi kylässä sukulainen, jota en ole nähnyt pitkään pitkään aikaan.. Istuttiin olohuoneessa, tämä nainen katseli meidän verhoja ja totesi "ai, teillä on noin päin verhot.." olin vähän ihmeissäni, et miten niin noin päin.. hän sitten selitti, ettö itse pitää niin päin, että se oikea puoli (siis se jossa kuvioita) näkyy ulospäin.. On kuulema mukavan näköistä ulospäin, kun sievät verhot.. Siis ei kai oikeesti kukaan muu pidä verhoja niinpäin, et nurja puoli näkyy itselle, sisäpuolelle.....?????

Sama homma kuin jotkut laittaa jouluvalot niin et näkyy selvemmin ulospäin. Ihme vouhotusta!! Tottakai sisälle päin täytyy parhaiten näkyä kun ainakin meillä laitetaa verhot ja valot omaa viihtyvyyttä varten.

Tämä nainen muutenkin vähän erikoinen ja heidän perhe-elämänsä vieläkin erikoisempaa.. Mietin just, että ehkä ne kulissitkin pysyy paremmin pystyssä, kun verhotkin näyttää ulkoapäin niin sieviltä =)

Oikea puoli sisällepäin. Jos haluaa nätimmät kulissit, on mielestäni kaksi vaihtoehtoa: Kuviottomat verhot, joissa nurjapuoli samanvärinen kuin oikea tai tehdä kaksipuoleiset verhot, jolloin nurja puoli jää verhojen sisälle.

Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Oikea puoli sisällepäin. Jos haluaa nätimmät kulissit, on mielestäni kaksi vaihtoehtoa: Kuviottomat verhot, joissa nurjapuoli samanvärinen kuin oikea tai tehdä kaksipuoleiset verhot, jolloin nurja puoli jää verhojen sisälle.

Tai sitten jotkut ohuet,läpikuultavat.

Mä sisustan muutenkin itselleni enkä ohikulkijoille, joten verhotkin näkyy mulle itselle sisälle, ei ulos.
Itseasiassa meillä on verhot ikkunanreunalla siten, että ulospäin voi jopa näyttää siltä, kuin ei verhoja olisikaan. Mutta mitä sitten, pääasia, että sisällä on itselle sopivan näköistä.

Kuvat sisälle päin! :wave:

Mitenhän sun sukulainen selittäis sen, et verhoihin suositellaan laitettavan vuorikangas sinne nurjalle puolelle, jotta laskeutuvat paremmin ja aurinko ei haalista sitä kuvio-kangasta? Niin ja se vuorikangas siis ulospäin näkyviin...

Ja meilläkään ei muuten joka huoneesta edes verhot näy pihalle. Tahdon, et ikkunaa näkyy niin paljon kuin mahdollista, jotta valoa tulee sisään niin paljon kuin pääsee. :)

Yhteistyössä