Miten pahasti tämä on sanottu miehelle? :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joooooh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joooooh

Vieras
Eli miehellä, jota olen pari vuotta satunnaisesti tavannut, on käynyt monesti niin, että on lopahtanut juuri ennen kun pitäis alkaa tosi toimiin. Riidan seurauksena sanoi mm. että ei halua minusta mitään muuta kuin yhtä asiaa, johon sitten tuli huudettua takaisin, että ''mitenkäs se on mahdollista kun ei sulla oo edes kyvykkyyttä niihin hommin..''

Tuo lopahtaminen on asia mihin en ole todellakaan halunnut alkaa mitään kommentoimaan kun se nyt taitaa kova paikka miehelle olla, mutta nyt keitti ihan yli miehen käytös ja mitä asioita illan aikana sanoi.. Mitenköhän mies tuon ottaa, että hänen kyvykkyyttään aletaan kommentoimaan näin? Kohtauttaako vaan olkapäitä vai voiko tuosta nyt ottaa enemmänkin hernettä nenään..?

No se mies on todennäköisesti sanonut sinulle juuri noin pahasti, koska tuo oma osuutensa on hänelle niin suuri ongelma...pistitpä peruuttamattoman ja todella ilkeän miehelle. Ei sillä, että hänkään fiksusti olisi timinut. Mutta ei takuulla vain kohauta olkapäitään. Ei kyllä varmasti myöskään haua puhua asiasta tai myönnä, että olet loukannut. Mutta tuo tulee teidän väliin.

Niin no samaa mieltä olen ja hän on loukannut minuakin todella pahasti sillä miten on käyttäytynyt. Mutta mietin ihan teoreettisella tasolla, että miten pahasti tuommoisen sanominen voi kolahtaa?

PAHASTI. Nainen toimii hyvin hyvin hyvin typerästi loukatessaan puolisonsa miehuutta. Ei stondiksen lerpahtamisesta ihan oikeasti irvailla kumppanille, jonka kanssa aikoo jatkaa suhdetta. Varsinkaan kun takana on vasta pari vuotta ei niin tiivistä suhdetta.

[QUOTE="vieras";24782002]PAHASTI. Nainen toimii hyvin hyvin hyvin typerästi loukatessaan puolisonsa miehuutta. Ei stondiksen lerpahtamisesta ihan oikeasti irvailla kumppanille, jonka kanssa aikoo jatkaa suhdetta. Varsinkaan kun takana on vasta pari vuotta ei niin tiivistä suhdetta.[/QUOTE]

Ei siitä irvailla ikinä.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
[QUOTE="mä";24782125]Vähän sama asia kuin naiselle sanoisi, että susta ei ole edes mun lasten äidiksi.[/QUOTE]

auts :S Tää on kyllä paha! Tosiaan kun ei mitään vakavaa välillämme ole ikinä ollut, säätöä vaan. Nyt homma mennyt riitelyksi ja molemmat pyrkii loukkaamaan toista tarkoituksella ja nyt sitten tais iteltä lipsahtaa melkoinen sammakko suusta, huh! Tää juttu nyt sitten varmaan todellakin tässä, tuskinpa haluaa mun kanssa olla enää missään tekemisissä....

Yhteistyössä