Miten voi olla mahdollista?? Miksi päästätte asianne tuohon jamaan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mulla on kolmeksi viikoksi 50e, meitä on kolme lasta ja minä. saa nähdä kuinka käy..
Mä ihmettelen usein tätä samaa...Alkuperäinen kirjoittaja ?:Miten voi olla mahdollista?? Miksi päästätte asianne tuohon jamaan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mulla on kolmeksi viikoksi 50e, meitä on kolme lasta ja minä. saa nähdä kuinka käy..
Siten, että saan kotihoidontukea, elarit, lapsilisät ja asumistuen. Viime kuussa tuli yhteensä 500 e sähkölaskuja, jotka oli pakko maksaa, sähköfirman mokasta johtui tuo (eivät laskuttaneet aiemmin). Ei mulla älyttömästi jää normaalistikaan, nyt ollaan pari kk aika tiukilla.Alkuperäinen kirjoittaja ?:Miten voi olla mahdollista?? Miksi päästätte asianne tuohon jamaan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mulla on kolmeksi viikoksi 50e, meitä on kolme lasta ja minä. saa nähdä kuinka käy..
olisiko ollut mahdollista sopia sähköyhtiön kanssa laskujen erissä maksamisesta? Ovat yleensä aika suopeita Jäisi itsellesi enemmän ruokarahaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siten, että saan kotihoidontukea, elarit, lapsilisät ja asumistuen. Viime kuussa tuli yhteensä 500 e sähkölaskuja, jotka oli pakko maksaa, sähköfirman mokasta johtui tuo (eivät laskuttaneet aiemmin). Ei mulla älyttömästi jää normaalistikaan, nyt ollaan pari kk aika tiukilla.Alkuperäinen kirjoittaja ?:Miten voi olla mahdollista?? Miksi päästätte asianne tuohon jamaan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mulla on kolmeksi viikoksi 50e, meitä on kolme lasta ja minä. saa nähdä kuinka käy..
No sitten vain soskun puheille, tuolllaisissa tilantiessa heidän pitää ymmärtää ja antaa vaikka jotakin "heti"-tukea (mitä niitä nyt onkaan, en tiedä)!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siten, että saan kotihoidontukea, elarit, lapsilisät ja asumistuen. Viime kuussa tuli yhteensä 500 e sähkölaskuja, jotka oli pakko maksaa, sähköfirman mokasta johtui tuo (eivät laskuttaneet aiemmin). Ei mulla älyttömästi jää normaalistikaan, nyt ollaan pari kk aika tiukilla.Alkuperäinen kirjoittaja ?:Miten voi olla mahdollista?? Miksi päästätte asianne tuohon jamaan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mulla on kolmeksi viikoksi 50e, meitä on kolme lasta ja minä. saa nähdä kuinka käy..