[QUOTE="avuton";29408205]Joskus aikoinaan söin mielialalääkkeitä ja ne sai minut hulluksi, joten lääkitystä en ota, jos ei pakko. Tämä masennus kuitenkin ollut vasta toista kuukautta.
Ex mieheni purkaa minuun pahaa oloaan ja saa minut kohta todellakin uskomaan olevani sellainen kuin haukkuu. Sen lisäksi isäni ei enää suostu telemaan edes kylään, koska ole ei jaksa katsoa touhujani. Myös ihmiset, jotka yrittivät auttaa minua, sanoivat minun olevan toivoton tapaus ja lopettivat auttamisen. Nämä suurimpana.[/QUOTE]
Huomaatko itse, mikä tuossa tekstissäsi mättää? Ex-miehesi sanoo, isäsi ei tule käymään, ihmiset sanoivat... Sinun pitäisi kuunnella omaa ääntäsi eikä sitä mitä muut sanovat. Mitä sinä tahdot olla, miten sinä tahdot ajatella, mitä sinä teet voidaksesi paremmin? Ei sinun vointisi ole muiden vastuulla. Sinun hyvinvointisi on täysin kiinni siitä, mitä sinä teet katkaistaksesi tuon syöksykierteen. Ota vastuu omasta elämästäsi, älä anna sitä muiden arvosteltavaksi, kannettavaksi, tai mollattavaksi. Irtaudu muiden mielipiteistä ja ala elämään ihan itse, lentämään omilla siivilläsi, ja kantamaan itse vastuu omasta olostasi.