Miten päästä eoon "kaverista"

Siis mull on ihan kuhea tilanne kun olen tahtomattani saanut kaverin ...Pikkasen on sellainen hömppä tapaus ,kaverin kautta joskus nähty jossain samoissa paikoissa,ja nyt on viimeisen puoli vuotta pitänyt todella tiiviisti yhteyttä..mulla menee hälle vastatessa varmasti satoja viestejä kuukaudessa.

Oli mun numeron saanut tältä yhteiseltä tutulta.

kyselee jatkuvasti koska tulet käymään?
Mitä teet?
Lähdetkö mun kanssa viihteelle?
Samoja kysymyksiä jatkuvasti,mä en jaksa :headwall:

Hirveetä sanoa mutta en haluaisi olla tämän ihmisen kanssa missään tekemisissä,mutta mulla ei ole sydäntä sanoa suoraan kai.

Joskus koitan olla vastaamatta niin hän pommittaa monella viestillä ja loppujen lopuksi jotain on vastattava.

Saaruska
Sano vaan suoraan mutta kuitenkin ystävällisesti että et kaipaa lisää kavereita ja voiko lopettaa viestittelyn.Jos ei sittenkään tajua niin on jotain vikaa ymmärryksessä..Ymmrrän että on todella rasiattavia tollaset.

vieras
Mä ottaisin kyllä kaikki ystävät tervetulleeksi elämääni. Jokainen ystävä on erilainen ja tarvii varmasti. Voithan olla vastaamatta tai vastata ja kieltäytyä asiallisesti jos hän pyytää jotain, kai se vähän kohta rajoittaa pommittelua.

mam
Miksi haluat katkaista välit häneen? Eikö ole vähän tylyä? Eikö olisi mukavampi molemmille jos ehdotat että tarvitset perheen kanssa vähän enemmän omaa aikaa ja juuri nyt ei sovi. En muutenkaan ymmärrä perheellisiä ihmisiä jotka viettävät kaiken vapaa-aikansa kavereiden kanssa.

vieras
MIksi ei voi sanoa suoraan ja kohteliaasti, että on jo liikaakin kavereita eikä aika riitä vanhoillekaan ja paremmille?. Niin toisellekin tulee mahdollisuus tavata uusia kivoja ihmisiä, joilla ei ole jo liikaa tuttavia ja kavereita? Kun joillakin suhteita on paljon, jos varsinkin on asunut aina tai asuu lähellä lapsuudenkavereita ja sukulaisia.

nan
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kun et vastaile viesteihin, niin luulisi pikkuhiljaa menevän jakeluun!
Niin,sitten hän käy tässä mun töissäkin n.kerran viikossa...eli jos en vastaa viesteihin niin tulee tähän :headwall:
Ei kait nyt kenenkään työpaikalle voi tulla? Vai missäs olet töissä?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
mä en oikein ole aina suoran puheen kannalla, ainakaan ihan ensimmäisenä.
Varmasti tulee tuloksia kun muutaman kerran kieltäytyy vedoten joihinkin syihin.
Mitä mieltä olet ap? =)
no tuota, minusta taas suoraan on kohteliaampi sanoa, esim. että on jo niin paljon kavereita, jotka on tuntenut kauemmin, eikä aika riitä, kuin aina kieltäytyä, ja toinen miettii, onko hänessä joku vika. Kun hänessä ei ole mitään vikaa välttämättä, ei vaan kemiat mene yhteen ap:n kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja nan:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kun et vastaile viesteihin, niin luulisi pikkuhiljaa menevän jakeluun!
Niin,sitten hän käy tässä mun töissäkin n.kerran viikossa...eli jos en vastaa viesteihin niin tulee tähän :headwall:
Ei kait nyt kenenkään työpaikalle voi tulla? Vai missäs olet töissä?

Tällaisessa liikkeessä joten tänne voi tulla ketä vaan

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Saaruska:
Oletko kertonut tälle kaverillesi tästä tyypistä? Hän varmaan tietää vähän sanoa onko jotenkin ripustutuvaa sorttia..
mitä häpeällistä siinä on, jos pitää ihmisistä ja haluaa olla yhteyksissä? On aika säälittävää, että ei voi suoraan sanoa, että ei halua tai ehdi nähdä tai on jo tarpeeksi kavereita.

Yhteistyössä