Miten päädyit notkumaan palstalle?

  • Viestiketjun aloittaja "nuuh"
  • Ensimmäinen viesti
"nuuh"
Miksi jäit pyörimään tälle ah niin mukavalle keskustelupalstalle?
Mulla meni se jotenkin näin että googletin jotain reseptiä (en muista nyt kyllä mitä) ja ohjauduin tänne jossa oli erittäin mielenkiintoinen live kyttäyskeikka menossa jossa oli pääosassa täriseväpäinen mies ja hätäätynyt kyttääjä-äiti.
Sille tielle jäin, on se liha vaan heikko huoh!
 
"Vieras"
Se oli vuosituhannen alussa kun meno vauvalla yltyi ihan hervottomaksi. Palsta oli siihen aikaan parempi, muutama kymmenen viestiä päivässä tai siihen tyyliin. Hyvin ehti elää muutakin elämää.
 
"vieras"
Kesäkuussa 2005 googletin kilpirauhasen vajaatoiminnasta ja päädyin tänne, muistan et sinä päivänä keskusteltiin mm. ateismista, muslimeista, satanismista ja siitä et keittiönoita olisi noita. Luulin sinäpäivänä myös jätkää mieheksi ja opin, että otsikon perään pitää kirjoittaa turhis, mikäli aihe ei ole tärkeä ja et harmaat kutsuvat itseään vieraaksi ja ap tarkoittaa ketjun aloittajaa.
 
Esikoista odottaessani googletin sanan "synnytyskertomus" ja päädyin lukemaan sitten aikamoisiakin kokemuksia. Lueskelin palstan kirjoituksia jonkin aikaa, kunnes loin oman nimimerkkini ( en ole jaksanut tätä kertaakaan vaihtaa) ja osallistuin viimein keskusteluihin sitten itsekin.
Eli noin kahdeksan vuotta täällä on enemmän tai vähemmän pyöritty.
 
bbbb
Vuosi taisi olla 2008. (Olin satunnaisesti aiemminkin käynyt, lähinnä googletellessa jotakin ja sitä kautta sitten piipahdin lukemassa sen googletuloksen).

Vauvakuume oli kova, mutta en muista tarkalleen mitä kautta saavuin jne. Sit jumahdin, näköjään.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27019399:
En oikein tiedä. Olin yksin ja olin äiti.
Hei Lilli, niinpä!
Ja kuukkeli usein läväyttää ehdolle kun etsii vastauksia milloin mihinkin äitiä ja naista askarruttaviin kysymyksiin.
 
[QUOTE="nuuh";27016361]Miksi jäit pyörimään tälle ah niin mukavalle keskustelupalstalle?
Mulla meni se jotenkin näin että googletin jotain reseptiä (en muista nyt kyllä mitä) ja ohjauduin tänne jossa oli erittäin mielenkiintoinen live kyttäyskeikka menossa jossa oli pääosassa täriseväpäinen mies ja hätäätynyt kyttääjä-äiti.
Sille tielle jäin, on se liha vaan heikko huoh![/QUOTE]

Lingvistin hihvi?
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
Vauva.fi:ssa tehtiin joskus perinpohjainen ulkonäkö- ja toimivuusremontti. Ei huvittanut enää siellä hengailla. Lisäksi en kuulunut enää kuumeilu-, odotus- tai muihin kategorioihin, eikä millään jaksanut AV:n älypäämeininkiä.
 

Yhteistyössä