Miten päästä helpoimmin ovelle ilmestyvästä Jehovan todistajasta eroon???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apauska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heilutin valomiekkaa (sellaista lasten) ja toivotin kantavalla äänellä Darth Vader naamarin takaa, että "olkoon voima kanssasi"... Luulin, että ovella oli veljeni...

En ole koskaan ymmärtänyt näitä "miten päästä eroon kaupustelijasta" -juttuja. Ihan sama tuleeko kotiovelle, feissaroiko mut kadulla, soittaako mulle kännykkään tai huuteleeko mulle kauppakeskuksen ständiltä... kaikkiin soveltuu aina ja ikuisesti sama juttu: "Ei kiitos".

Nyt kun olen tämän takasanan teille kertonut, olette vapaat sitä käyttämään. Jos tuntuu ettei myyjä sitä kuullut, sen voi tarvittaessa toistaa. En ymmärrä miten jonkun pitää keksiä oikein strategioita asian takia, käyttäytyä epäkohteliaasti tai olla itse piilosilla... ihan turhaa niistä kaikki. Se taikasana oli siis "ei kiitos". Se riittää, kokeilkaapa.

En ole koskaan ymmärtänyt näitä "miten päästä eroon kaupustelijasta" -juttuja. Ihan sama tuleeko kotiovelle, feissaroiko mut kadulla, soittaako mulle kännykkään tai huuteleeko mulle kauppakeskuksen ständiltä... kaikkiin soveltuu aina ja ikuisesti sama juttu: "Ei kiitos".

Nyt kun olen tämän takasanan teille kertonut, olette vapaat sitä käyttämään. Jos tuntuu ettei myyjä sitä kuullut, sen voi tarvittaessa toistaa. En ymmärrä miten jonkun pitää keksiä oikein strategioita asian takia, käyttäytyä epäkohteliaasti tai olla itse piilosilla... ihan turhaa niistä kaikki. Se taikasana oli siis "ei kiitos". Se riittää, kokeilkaapa.

Riittääkö kun oot toistanu saman noin 60 kertaa ja silti se pimputus jatkuu? Meillä se ei loppunu tohon ei kiitos. Joka hemmetin viikko ne ravas täälä pimputtamassa. kato kun kaikki tyrkyt ei usko/tajua sanomisella.

En avaa noille enää ovea, jos ovi sattuu olemaan lukossa. Joskus alkuaikoina tässä asuessani ne kävivät oven takana ja sanoin, että ei kiinnosta ja en halua esitteitä. Yrittivät tunkea ovenraosta väkisin niitä lappusiaan, joten kerroin heille roskapöntön paikan, jonne voivat ne suoraan laittaa, jos on ylimääräisiä ja vedin oven kiinni. Mutta eipä sekään auttanut, sillä samat ovat pyrkineet juttusille säännöllisin väliajoin silti. Aiemmassa asuinpaikassa ovat jättäneet rauhaan, kun on sanonut vain ei kiitos, mutta nämä on harvinaisen sisukkaita.

Meillä kävi työkaveri-jt, en kehdannut suoraan sanoa hänelle, joten soitin lafkan pomolle, ja kielsin käymästä. Tämä oli 80-luvun lopulla, eikä sen jälkeen ole käyty kertaakaan, vaikka ollaan muutettukin monesti.

No sehän on helppoa kuin mikä, mutta voi siitä tehdä myös hauskaa jos haluaa.
Kerran eräs sukulainen meni kalsareissa avaamaan oven ja siellä oli jehovat, joku mummu ja nuori tyttö.
Hän sitten sanoi näille: Panettaakin helvetisti, tulkaa huorat sisälle!

Yksi tuttu kertoi joskus tällaisen: Jehovat oli oven takana, no tämä sitten pyysi näitä kahville sisään.
Sitten kun päästiin pöytään istumaan niin tokaisi: Nonii, aletaanpas väittelemään.
Törkeästi jättivät kuulemma kahvit ja piparit pöytään ja lähtivät kesken kaiken. :(

No sehän on helppoa kuin mikä, mutta voi siitä tehdä myös hauskaa jos haluaa.
Kerran eräs sukulainen meni kalsareissa avaamaan oven ja siellä oli jehovat, joku mummu ja nuori tyttö.
Hän sitten sanoi näille: Panettaakin helvetisti, tulkaa huorat sisälle!

Yksi tuttu kertoi joskus tällaisen: Jehovat oli oven takana, no tämä sitten pyysi näitä kahville sisään.
Sitten kun päästiin pöytään istumaan niin tokaisi: Nonii, aletaanpas väittelemään.
Törkeästi jättivät kuulemma kahvit ja piparit pöytään ja lähtivät kesken kaiken. :(

Olipas hauskaa. Etenkin toi eka pisti nauramaan lattialla maha kippurassa. Hahahaaa.

Sanot vaan niille et niiden maailmanloppu oli jo vuonna 75, eli ovat pahasti myöhässä. Tai kysy heiltä vieläkö kokouksissa lauletaan vitsan antamisesta lapsille. Luulen että lähtevät hiljaisina pois eivätkä tule takas.. :D

[QUOTE="wieras";29563593]Olipas hauskaa. Etenkin toi eka pisti nauramaan lattialla maha kippurassa. Hahahaaa.[/QUOTE]
Bill Maherin ehdotus oli kanssa hyvä: käännä kasteluletkun suu heitä päin!

[QUOTE="vieraana";29563115]Minulla ainakin toimii se että sanon että olen ev. lut uskovainen ja se riittää.[/QUOTE]

Ei tehoa ainakaan meidän alueen jehoviin, se vaan kannustaa niitä :(
Naapuri jopa ev.lut. srk töissä ja meni erehyksissään sen niille mainitsemaan ja voi luoja minkä riesan hän niistä saikin, nyt ne ravaa 2 kertaa viikossa oven takana.

Ei tarvinnut kuin kerran olla todella töykeä ja ilmoittaa että kun nyt lähette helvettiin siitä ehditte vielä ja että tänne ei oo mitään asiaa tota paskaa tuputtamaan. Toki asiaan saattoi vaikuttaa se, että töykeä kommentoija oli lähes 2-metrinen tatuoitu pitkätukkamuusikko kalsarisillaan (herättivät herran keikkamatkan jälkeen aamupäivällä)

Alkuperäinen kirjoittaja kokeile tätä;29563103:
Lykkäät sille jonkun helluntailaisten, mormoonien tai muun lahkon läpyskän käteen ja alat saarnata kovalla äänellä helvetin tuomiota vääräuskoisille.

Mä tein kerran noin. :D Mulla oli jonkun muun antama oliko se hellareitten lehtinen ja annoin sen jehovahihhulille ja sanoin että tässä se totuus on ja muu on helvetistä, käänny pois jehovasta jms ja vedin oven kiinni. :D

Yhteistyössä