T
Toimii!
Vieras
Heilutin valomiekkaa (sellaista lasten) ja toivotin kantavalla äänellä Darth Vader naamarin takaa, että "olkoon voima kanssasi"... Luulin, että ovella oli veljeni...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Heilutin valomiekkaa (sellaista lasten) ja toivotin kantavalla äänellä Darth Vader naamarin takaa, että "olkoon voima kanssasi"... Luulin, että ovella oli veljeni...
En ole koskaan ymmärtänyt näitä "miten päästä eroon kaupustelijasta" -juttuja. Ihan sama tuleeko kotiovelle, feissaroiko mut kadulla, soittaako mulle kännykkään tai huuteleeko mulle kauppakeskuksen ständiltä... kaikkiin soveltuu aina ja ikuisesti sama juttu: "Ei kiitos".
Nyt kun olen tämän takasanan teille kertonut, olette vapaat sitä käyttämään. Jos tuntuu ettei myyjä sitä kuullut, sen voi tarvittaessa toistaa. En ymmärrä miten jonkun pitää keksiä oikein strategioita asian takia, käyttäytyä epäkohteliaasti tai olla itse piilosilla... ihan turhaa niistä kaikki. Se taikasana oli siis "ei kiitos". Se riittää, kokeilkaapa.
Riittääkö kun oot toistanu saman noin 60 kertaa ja silti se pimputus jatkuu? Meillä se ei loppunu tohon ei kiitos. Joka hemmetin viikko ne ravas täälä pimputtamassa. kato kun kaikki tyrkyt ei usko/tajua sanomisella.
Fail. Darth Vader sanoisi: "Olkoon Voiman pimeä puoli kanssasi."
No sehän on helppoa kuin mikä, mutta voi siitä tehdä myös hauskaa jos haluaa.
Kerran eräs sukulainen meni kalsareissa avaamaan oven ja siellä oli jehovat, joku mummu ja nuori tyttö.
Hän sitten sanoi näille: Panettaakin helvetisti, tulkaa huorat sisälle!
Yksi tuttu kertoi joskus tällaisen: Jehovat oli oven takana, no tämä sitten pyysi näitä kahville sisään.
Sitten kun päästiin pöytään istumaan niin tokaisi: Nonii, aletaanpas väittelemään.
Törkeästi jättivät kuulemma kahvit ja piparit pöytään ja lähtivät kesken kaiken.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kokeile tätä;29563103:Lykkäät sille jonkun helluntailaisten, mormoonien tai muun lahkon läpyskän käteen ja alat saarnata kovalla äänellä helvetin tuomiota vääräuskoisille.