Miten päästä eroon vauvakuumeesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iiiiiik
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
ei siitä taida päästä eroon kuin saamalla sen vauvan :hug:

Sano nyt ees ettei mun kannata haaveilla - ihan oman mielenterveyteni takia!! Onneks mun miehellä pelaa järki (paitsi välillä seki heilahtelee) :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Sano nyt ees ettei mun kannata haaveilla - ihan oman mielenterveyteni takia!! Onneks mun miehellä pelaa järki (paitsi välillä seki heilahtelee) :D

voi kuule. en mä niin voi sanoa. mulla itelläni on 2v8kk ja 6,5kk lapset. sisko sai justiinsa vauvan :heart: ja joka kerta itelleni hoen kun menee hermot muksujen kanssa että "ei enää ikinä yhtään lasta" ja silti jouduin yksikin ilta luettelemaan ittelleni mitä huonoja puolia oli raskausajassa :whistle:

Mul ei oo vauvakuumetta ku saan aina silloon tällöön kaverin vauvaa hoitoo niinku nykki on.Et se riittää ainaki mulle.Huomaan silloon et kuinka ihanaa on ku ei oo omaa vauvaa täs ku muut on jo aika isoja lapsia.

voi kuule. en mä niin voi sanoa. mulla itelläni on 2v8kk ja 6,5kk lapset. sisko sai justiinsa vauvan :heart: ja joka kerta itelleni hoen kun menee hermot muksujen kanssa että "ei enää ikinä yhtään lasta" ja silti jouduin yksikin ilta luettelemaan ittelleni mitä huonoja puolia oli raskausajassa :whistle:

Mun vanhempi saman ikänen ku sulla. Nuorempi 1v. Kun se oli 6kk, niin olin IHAN IHAN varma ettei enää ikinä yhtää vauvaa, kiitos. Vaan miten kävi :o Vähän noloo jos meille tulee viel baby ku oon hokenu kaikille et et TOD tuu. :D

Mun vanhempi saman ikänen ku sulla. Nuorempi 1v. Kun se oli 6kk, niin olin IHAN IHAN varma ettei enää ikinä yhtää vauvaa, kiitos. Vaan miten kävi :o Vähän noloo jos meille tulee viel baby ku oon hokenu kaikille et et TOD tuu. :D

:D mutta saahan se mieli muuttua. eikä se kellekään kuulu moneenko lapseen teidän lapsiluku päätyy.

meille tuskin tulee, vaikka pieni kuume välillä nostaa päätään. mulla ei varmastikaan riittäisi voimat kolmen pienen kanssa, pitäisi hankkia isompi asunto jostain muusta taloyhtiöstä (ja tykätään tästä). ja jos raskaus olisi samanlainen kuin kuopuksen kanssa niin auta armias, miten siinä hoitaisit kaksi lasta samalla jne... mä kyllä otin jo kierukankin ettei tuosta vaan voi päättää jättää ehkäisyä pois :D plus mies on hyvin vahvasti sitä mieltä että meidän lapsiluku on nyt täynnä.

Yhteistyössä