Miten päästä eroon ihastuksen tunteesta? 5v sinkkuna ollut ja nyt olen ihastunut 19-vuotiaaseen joka kaiken lisäksi seurustelee :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
Meille tuli töihin uusi tyyppi, samalle osastolle vielä, eli tehdään yhdessä töitä, olen aivan lääpälläni häneen ja olen 25 VUOTIAS!!!!!!!

Vähän tuntuu, että tykkää minustakin silleen, mutta SEURUSTELEE, joten miten unohdan koko tyypin kun näen hänet joka päivä? Lisäksi on ihan liian nuorikin minulle :o

en ole viiteen vuoteen seurustellut, enkä oikein ihastunutkaan ja nyt kun se tapahtui, piti mennä ihastumaan tyyppiin jota ei voi saada ja tietää, että on liian nuorikin :(

No en mä tuota ikäeroa murehtisi, mutta sitä että toinen on varattu.

Mutta heti kun mä tiedän vastauksen sun otsikon kysymykseen niin mä kerron sulle. :snotty: :ashamed:

sit kun se käyttäytyy vielä niin, että joka päivä ihastun lisää ja lisää :(

Miks kaikkien pitää aina olla varattuja?? Ikäkin ihmetyttää :o siis 19-vuotias joka on vielä aika nuori, vaikka tuntuukin paljon vanhemmalta

Ei siitä ihastuksen tunteesta pääse eroon kovin helpolla. Varattuja ei kuitenkaan kannata kattella. Sinun tilanteessasi kävisin ulkona ja katselisin muita tyyppejä. Jos kiinnostuksen kohteesi on joskus tulevaisuudessa päättänyt nykyisen suhteen ja itse et seurustele, niin voi tulla mahdollisuus nähdä toimisiko kemianne keskenään. Odottamaan häntä ei kuitenkaan kannata jäädä vaan kyllä asiat loksahtaa kohdalleen jos niin on tarkoitettu.

Yhteistyössä