Miten pääsisin ajoissa ylös sängystä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nukkumatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nukkumatti

Vieras
Onko vinkkejä. Mulla on ongelma päästä aamulla ulos sängystä. Vaikka menen illalla nukkumaan ihan hyvissä ajoin niin en vaan saa silmiä auki ja herääminen yleensä venyy sinne 11 asti päivällä. Pitäisikö tässä ottaa jotain kofeiinitabletteja aamusta että saisi silmänsä auki,kahvia kun en juo..

Alkuperäinen kirjoittaja no voih:
nouset vaan ei siinä muu auta :) herätyskello soimaan!

Ah kun se oliskin noin helppoa,mä myönnän että mun tahdonvoima on tällä hetkellä ihan liian lepsu tässä asiassa.. unissani mä aina länttään kellon kiinni ja jatkan uniani..

ihanaa jollain muullaki sama ongelma.tänää taas heräsin 11.00.herään eka siin puol 8.viel likan hoitoo,takasin nukkumaa herään 11.00-12.00.tänää mies vei hoitoon.ni nukuin 11.00.eilen kävin ostaa apteekista rautaa.sanoivat et kk annoksen syö..jos ei muutosta niin sillon väsymys ei johdu raudan puutteesta.mulla kun on todella runsaat menkat.

toisaalta oon miettinny et tylsyydestäki tää saattaa johtuu,ollu työtön jo 4kk.päivä rytmi menny sekasin.mut meen kans ajois nukkuu.

Alkuperäinen kirjoittaja lilla:
ihanaa jollain muullaki sama ongelma.tänää taas heräsin 11.00.herään eka siin puol 8.viel likan hoitoo,takasin nukkumaa herään 11.00-12.00.tänää mies vei hoitoon.ni nukuin 11.00.eilen kävin ostaa apteekista rautaa.sanoivat et kk annoksen syö..jos ei muutosta niin sillon väsymys ei johdu raudan puutteesta.mulla kun on todella runsaat menkat.

toisaalta oon miettinny et tylsyydestäki tää saattaa johtuu,ollu työtön jo 4kk.päivä rytmi menny sekasin.mut meen kans ajois nukkuu.

Mä oon syönny nyt kk mivitotalia joka on tehokkain nestemäinen vitamiini jossa on kaikki tarvittavat vitamiinit ja syön 500g kasviksia päivässä..ei voi tajuu

Yhteistyössä