Miten pääsen yli miehestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihastunut_ja_Rakastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihastunut_ja_Rakastunut

Vieras
Nyt voi tulla aika pitkä stoori luettavaksi, mutta toivottavasti joku jaksais lukea ja vastailla..

Elikkä ihastuin alusta alkaen vahvasti mieheen, tapasin hänet lähes 2 vuotta sitten. Ei olla seurusteltu missään vaiheessa, "suhteemme" perustui enimmäkseen seksiin. Tänä päivänäkin minulle on arvoitus mitä hän tunsi minua kohtaan.
Kaiken kaikkiaan olemme tavanneet ehkä vain noin kymmenisen kertaa, välillä hän soitteli minulle ja kysyi kuulumisia taikka tekstaili.
Tulin hälle raskaaksi, tein abortin koska tiesin mitä mieltä hän olisi raskaudestani. En kertonut hälle tätä silloin koska pelkäsin hänen reaktiota ja sitä että hän ei haluaisi enään olla missään tekemisissä kanssani. Kerroin hänelle noin puoli vuotta myöhemmin asiasta, hän oli tietenkin aika järkyttynyt, ja oli ihmeissään miksen hälle tätä kertonut, olisi kuulema halunnut olla tukena ja sanoi lopuksi että tein ihan oikein, sillä hän ei olisi ollut valmis isäksi.
Minulla itselläni on aika paska itsetunto, joten olin kokoajan varuillaan miehen suhteen, en missään vaiheessa ole paljastanut todellisia tunteitaan hänelle. Hän on sanonut minulle muutamia kertoja että hän välittää minusta. Mutta ei silti näköjään ole halunnut viedä suhdettamme vakavammalle asteelle, vaikka enhän minäkään sen eteen ole tehnyt mitään. Mutta lähes joka päivä hän pyörii mielessäni ja olen vieläkin vahvasti ihastunut/rakastunut häneen vaikkei hänestä nytkään ole kuulunut yli 4 kuukauteen.
Tapasin uuden miehen puoli vuotta sitten, nyt seurustelemme ja hän haluaa perustaa kanssani perheen. Rakastan häntä, mutta en ole hänen kanssa kokenut missään vaiheessa sitä intohimoa ja ihastumisen tunnetta. Välitän hänestä ja paljon, enkä halua ikinä häntä satuttaa, vaikka välillä olen vaipunut epätoivoon ja miettinyt suhteet lopettamista, mutta kuitenkin palaan aina lähtöruutuun ja yritän olla hänelle mahdollisimman hyvä, sillä kukaan ei ole koskaan rakastanut ja huolehtinut minusta samalla tavalla kuin hän.
Tämä toinen mies siis joka pyörii mielessäni otti minuun yhteyttä joulun jälkeen ja kyseli kuulumisia. En aluksi ollut vastannut hänelle, ja hän yritti soittaa monta kertaa ja viimeisenä laittoi viestin että onko kaikki hyvin ja haluaisi vain puhua kanssani. En voinut vastustaa kiusausta, joten vastasin ja hän soitti minulle ja kyseli kuulumisia. Hän ei tiedä että seurustelen, ei hän kyllä sitä edes kysynytkään. Mutta minä sain tietää että hän seurustelee, ja se suhde on alkanut jo aikoja sitten, eli todennäköisesti hän on pettänyt naistaan minun kanssaan koko tämän ajan, ellei niillä ole ollut suhde ns "katkolla".. mutta enpä usko. Tämä satutti ja paljon, mutta mies ei tiedä että minä tiedän. En viitsi puuttua asiaan, vaikka välillä käyn suuria vihantunteita häntä kohtaan, haluaisin paljastaa kaiken ja "pilata" hänen suhteensa, mutta se tuskin tulisi parantamaan minun oloani.
Tässä vaan pähkäilen että mitä hän on halunnut minusta? Sanoo välillä kaivanneensa minua ja välittävän minusta. En olisi koskaan uskonut että hänellä on tyttöystävä ja pettää häntä minun kanssaan, ei vaikuta yhtään niin kusipäältä. Mutta kai me naiset ollaan vaan taipuvaisia ihastumaan kusipäihin.
Mä toivon että pääsisin yli tästä äijästä, edelleen odotan että hän ottaisi yhteyttä minuun, olen ihan sekaisin hänestä.. Haluaisin vain olla onnellinen nykyisen mieheni kanssa ja unohtaa menneet, varsinkin tuon kusipään. :( Tavallaan toivon että hän ei ottaisi yhteyttä minuun, se tekee tästä unohtamisesta vaikeampaa kun tiedän että tunteeni näyttää vaan kasvavan häntä kohtaa. Mitä tässä nyt oikeen pitäisi tehdä? :(

unohda koko äijä. Tai siis tietenkään et unohda, mutta jätä omaan arvoonsa.

Sanoisin, että NYT olet enää rakastunut/ihastunut MUISTIKUVAAN tästä miehestä, se siis saattaa poiketa paljonkin todellisuudesta.
Tämän kun pitää mielessä - ja sen, että oikeasti haluat järkevän, turvallisen ja luotettavan miehen, niin elämä jatkuu.
Perusta nykyisesi kanssa perhe - siitä se onni tulee.

arvaa mistä tiedän?

Enhän tässä muuta toivokkaan kun että unohtaisin hänet. Mutta sen on ihan helvetin vaikeaa, ja näköjään mahdotonta tätä menoa. Ajattelin aluksi että "aika parantaa haavat" "ajan myötä unohdan" .. mutta pisin aika mitä ei olla tavattu eikä edes pidetty yhteyttä on lähes puoli vuotta ja silti hän pyöri mielessäni ja tunsin häntä kohtaa paljon. Ja sitten yhtäkkiä hän ottikin yhteyttä minuun , mitä en enään osannut odottaa mutta toivoin silti salaa.. Mitä helvettiä hän haluaa minusta? Miksi hän edes ottaa minuun yhteyttä jos kerran hällä on tyttöystävä sekä ei tuolloin ollut edes seksin perään?! Ja aina tavattuaan minut kyseli paljon että onko minulla ollut hänen aikanaan muita miehiä yms..

Tekisin välillä NIIIN mieli laittaa vaikka facebookissa viestiä hänen tyttöystävälleen ( en siis tunne häntä, mutta löysin hänet facebookista, sieltä sainkin tietää että olenkin ollut vain toinen nainen) mitä tämä hänen ihana miehensä on tehnyt hänen selän takanaan, mutta tulen aina järkiini ja eihän se ketään auttaisi. Tai no sittenhän vain hänen naisensa saisi tietää totuuden .... Mutta ehkei pitäisi tän enempää heittää vettä löylyyn..

:O :(

Unohda miehet pariksi vuodeksi kokonaan.

Keskity seuranpitoon naispuolisten kavereitten kanssa ja hanki kokoelma isoja dildoja.

Muoks. Jos dildovaihe alkaa tympiä, kirjoita pöytälaatikkoon eroottinen tarina joka toinen päivä.

Viimeksi muokattu:
Juu voishan pieni irtiottokin tehdä terää mutta jos nyt ei kuitenkaan. Kiitos silti vinkistä.. Kullakin omat konstinsa

Huh huh.. pelkään vaan että nämä tunteet tätä kusipäätä kohtaan vahingoittavat ja tulevat vahingoittamaan tätä nykyistä suhdettani. On tää vaikeeta.

HEI HALOO

Tuo juttu on niin tuore, siis aloitte 2v sitten ja abortti ja uusi suhde yms. Sinnittele nyt yksi viisi vuotta, niin se helpottaa! Mitä luulit että se kestää, 5 viikkoako?
Ei ihmisen aivot niin toimi... Se kestää kauan, mutta hyvin tiedät että teet viisaimmin näin.
Oikeasti, ei voi mennä fiilispohjalta näin tärkeässä asiassa.
Ja anna sen naisen pitää koko ukko - sä saat paremman!
Mun "väärästä" ihastuksesta en ole ihan päässyt vielä yli 15 vuodessa, tosin olen oppinut elämään sen kanssa. (pakko, kyse on samassa firmassa työskentelevästä). Mutta meidän jutussa ei ollut mitään pettämistä kummankaan puolelta. JA mä tiedän että tein oikein kun en jatkanut hänen kanssaan. Ollaan puhuttu tästä vuosia myöhemmin ja hän oli samaa mieltä. Vaikka silloin se kirpaisi ja vieläkin vähän...

[QUOTE="hmmm";23506599]Tuon jutun olen kyllä lukenut jostain aiemminkin:/[/QUOTE]

Aijaa, varmaan paljon samankaltaisia juttuja, mutta itse en ole tästä ennen mihinkään palstalle kirjoittanut kun vasta nyt.
:/

HEI HALOO

Tuo juttu on niin tuore, siis aloitte 2v sitten ja abortti ja uusi suhde yms. Sinnittele nyt yksi viisi vuotta, niin se helpottaa! Mitä luulit että se kestää, 5 viikkoako?
Ei ihmisen aivot niin toimi... Se kestää kauan, mutta hyvin tiedät että teet viisaimmin näin.
Oikeasti, ei voi mennä fiilispohjalta näin tärkeässä asiassa.
Ja anna sen naisen pitää koko ukko - sä saat paremman!
Mun "väärästä" ihastuksesta en ole ihan päässyt vielä yli 15 vuodessa, tosin olen oppinut elämään sen kanssa. (pakko, kyse on samassa firmassa työskentelevästä). Mutta meidän jutussa ei ollut mitään pettämistä kummankaan puolelta. JA mä tiedän että tein oikein kun en jatkanut hänen kanssaan. Ollaan puhuttu tästä vuosia myöhemmin ja hän oli samaa mieltä. Vaikka silloin se kirpaisi ja vieläkin vähän...

En tieteenkään ole odottanut että pääsisin "viidessä viikossa" hänestä yli, mutta kun tunteeni häntä kohtaan ei ole edes vielä laantunut mitenkään! voi kun pääsis vaan nauttimaan nykyisestä suhteesta täysin rinnoin ilman että tämä idiootti kummitelee päivittäin mielessäin.... Tätä menoa joudun varmaan kellokoskelle

[QUOTE="hmmm";23506599]Tuon jutun olen kyllä lukenut jostain aiemminkin:/[/QUOTE]

Luulin itse lukevani omaa vanhaa tekstiäni, kunnes pääsin mm. abortti ja miehen seurustelukohtaan..

Minä olisin voinut kirjoittaa saman tekstin, parilla poikkeuksella; mies on ollut koko ajan sinkku, emme ole juuri pitäneet yhteyksiä kuulumisia kysellen (vaikka säännöllisesti sänkyyn päästiinkin), kummallakin oli muita samaan aikaan ja tulin toiselle miehelle raskaaksi, pitäen lapsen (terveisiä kauniista ja rohkeista!) Vielä raskausaikana näin tätä miestä pari kertaa ja parit kerrat niitä kuulumisiakin vaihdeltiin.. nyt emme ole nähneet puoleen vuoteen, enkä ole hänelle enää viesteillyt.. ajattelen häntä joka päivä. En ole ikinä kokenut tällaista vetovoimaa keneenkään enkä tällaista ikävää, en tajua mitä kohtalo kanssani pelleilee!

Luulin itse lukevani omaa vanhaa tekstiäni, kunnes pääsin mm. abortti ja miehen seurustelukohtaan..

Minä olisin voinut kirjoittaa saman tekstin, parilla poikkeuksella; mies on ollut koko ajan sinkku, emme ole juuri pitäneet yhteyksiä kuulumisia kysellen (vaikka säännöllisesti sänkyyn päästiinkin), kummallakin oli muita samaan aikaan ja tulin toiselle miehelle raskaaksi, pitäen lapsen (terveisiä kauniista ja rohkeista!) Vielä raskausaikana näin tätä miestä pari kertaa ja parit kerrat niitä kuulumisiakin vaihdeltiin.. nyt emme ole nähneet puoleen vuoteen, enkä ole hänelle enää viesteillyt.. ajattelen häntä joka päivä. En ole ikinä kokenut tällaista vetovoimaa keneenkään enkä tällaista ikävää, en tajua mitä kohtalo kanssani pelleilee!

Minä en kyllä kadu aborttia, silloin olisi ollut vielä suurempi shokki saada tietää että hän on varattu mies. Sattuhan se ihan helvetisti myöhemminkin kun sen kuulin.
Mä haluan lapsen, mutta haluan tarjota hänelle ehjän perheen ja turvallisen lapsuuden yms..
Mutta mitä hän on minusta halunnut? En kuitenkaan ole ollut hänelle pelkkä panopuu jos hän kerta otti aina minuun yhteyttä, minä harvoin häneen. Aina kun viesti tuli häneltä sydän pamppaili ja perhoset lenteli vatsassa.. En itse paljoa soitellut hänelle, pelkäsin että hän ajattelee että olen epätoivoinen ja "vonkaan" hänen peräänsä. Hän ei varmasti edes pysty aavistamaan kuinka paljon häntä ajattelen ja kuinka suuret minun tunteeni häntä kohtaan ovat...

Mies käyttää sinua kuin rukkasta, heittää sitten menemään kun on saanut vähän aikaa lämmiteltyä sisälläsi, kirjaimellisesti. Jos et rakasta nykyistä poikaystävääsi, kannattaako seurustelua edes jatkaa? Vai oletko vain läheisriippuvainen? Maailmassa on kyllä miehiä joihin pystyt rakastamaan ja kokemaan sitä himoa ja kiihkoakin, ja he kokevat niitä samoja tunteita myös sinuun. Älä siis tuhlaa energiaasi paskiaiseen tai mieheen josta et aidosti välitä.

Ei kai tällaset tarinat nyt niin kovin harvinaisia ole. Itsekin olen nykyisessä suhteessa miettinyt, onko puolisollani vastaavanlainen tilanne. Itse olen tuo "uusi mies", mutta kummasti hänellä exä pyörii vielä mielessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23509080:
Mies käyttää sinua kuin rukkasta, heittää sitten menemään kun on saanut vähän aikaa lämmiteltyä sisälläsi, kirjaimellisesti. Jos et rakasta nykyistä poikaystävääsi, kannattaako seurustelua edes jatkaa? Vai oletko vain läheisriippuvainen? Maailmassa on kyllä miehiä joihin pystyt rakastamaan ja kokemaan sitä himoa ja kiihkoakin, ja he kokevat niitä samoja tunteita myös sinuun. Älä siis tuhlaa energiaasi paskiaiseen tai mieheen josta et aidosti välitä.

Tätäkin olen miettinyt että olenko vain lähesriippuvainen, mutta en voi kuvitellakaan nyt lopettavani suhdetta, en tiedä mitä tekisin ilman häntä. Todennäköisesti palaisin häntä koipien välissä hänen luokseen takaisin, jos hän nyt sitten enään huolisi minua.
Jollain tavalla minua säälittää tämän kusipään tyttöystävä, todennäköisesti hänellä on tai tulee olemaan jossain vaiheessa elämää muitakin "fuckbuddyja.."
Mutta eikai se pitäisi minun tehtävä olla kertomassa tämmöistä asiaa hänen tyttöystävälleen, ja eihän sekään ole varmaa että hän minua uskoisi. Mutta tulisi varmaan uskomaan, meinaan onhan mulla vaikka mitä todisteita. Kuulostaa vaan vähän liikaa kostonhimolta, vaikka ehkä se sitäkin vähän on. Itse ainakin haluaisin tietää moisesta jos olisin hänen tyttöystävänsä asemassa.

Suoraan sanottuna miehet ovat usein valmiita seksiin sellaisten kanssa jotka eivät ole samalla tasolla heidän kanssaan ja joiden kanssa eivät ole valmiita enempään. Esim. tasoa 9 oleva mies voi harrastaa seksiä tasoa 5-7 olevien naisten kanssa, mutta vakavaan suhteeseen pitää olla lähellä omaa tasoa.

Naisilla tilanne on toinen, eli esim. ulkonäöllä ei vättämättä ole mitään väliä. Ilmiö tulee helposti näkyviin koska tiedämme julkkisten seurustelusuhteista. Esim. Hjalliksella ei ulkonäkönsä, eikä luonteensakaan puolesta voisi olla kaunista tyttöystävää, mutta nainen katsookin miehessä muuta, kuten rahaa ja valtaa.

[QUOTE="mies";23510320]Suoraan sanottuna miehet ovat usein valmiita seksiin sellaisten kanssa jotka eivät ole samalla tasolla heidän kanssaan ja joiden kanssa eivät ole valmiita enempään. Esim. tasoa 9 oleva mies voi harrastaa seksiä tasoa 5-7 olevien naisten kanssa, mutta vakavaan suhteeseen pitää olla lähellä omaa tasoa.

Naisilla tilanne on toinen, eli esim. ulkonäöllä ei vättämättä ole mitään väliä. Ilmiö tulee helposti näkyviin koska tiedämme julkkisten seurustelusuhteista. Esim. Hjalliksella ei ulkonäkönsä, eikä luonteensakaan puolesta voisi olla kaunista tyttöystävää, mutta nainen katsookin miehessä muuta, kuten rahaa ja valtaa.[/QUOTE]

Mä taas huolehdin ehkä vähän liikaakin ulkonäöstäni, mä en vaan tunne oloani mukavaksi jos lähden ulos ilman että olen huolitellut itseni. Olen hyvännäköinen, ja tyytyväinen peilikuvaani ,vaikka itse sanonkin. Ja kyllä kerään miesten katseita kadulla.
Hänen tyttöystävänsä taas on tavallisen näköinen tyttö, eli vähän siveellisemmän ja kiltimmän näköinen. Mä olen varmasti luonteeltani villimpi kuin hän, en kuitenkaan mikään tuhma tyttö.. kai?
Olen huomannut että moni mies haluaa juuri seurustella tämmöisen kiltin tytön kanssa, ja seksihän on sitten varmaan kivempaa "paremman" näköisen kanssa... jaaha.
Ehkä minun ulkonäkökin sitten kerää kusipäitä ympärilleni.. :P

Unohda se paska, itse juuri pistin moisen vehtaajan kilometritehtaalle. Herra tohtorille ei kelvannut tällainen tavallinen akateeminen työläinen. No onhan noita....dildoja kaapissa!!

laita viesti sille muijalle facebookissa vaikka eihän se sun asias oo kertoa mutta onhan sillä oikeus tietää minkälaisen pellen kanssa seurustelee, ja saispa se äijjäkin "pienen" näpäytyksen!! ;) mitä sä siinä häviit, et ehkä paranna oloasi, tai ehkä vähän jos osaat nauttia vahingon ilosta!! et sitä sen tyttöystävän sydäntä särje, etkä sitä tule pilaamaan heidän suhdettaan, itse se kusipää meni pettämään ja pitäisi hänen saada ansionsa mukaan!! ei tuommoinen huora äijä ansaitse rakkautta!

Yhteistyössä