Miten pääsen nukkumaan asti ilman paniikkikohtausta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
Tulin juuri salilta ja mies on taas humalassa. En osaa lähteä tästä. Mulla ei ole ollut mitään lääkitystä enkä juo. Jos otan puheeksi, niin mies sanoo taas asioita joita en pysty antamaan anteeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ööööh;25552740:
mee nukkumaan?

On velvollisuuksia, lasten iltapalat, pseut ja sadut, täytyy käydä suihkussa ja sitten ollaan kahdestaan (pahin hetki). Olen huono nukahtamaan ja tässä tilanteessa vielä huonompi. No unohtakaa täytyy pistää toimeksi.

Olisko sulla kuitenkin jotain sukulaista tai kaveria jonka luo voisit mennä.

Tuollainen on niin ahdistava tilanne että siihen ei kannata jäädä jos vain suinkin voit lähteä. :(

[QUOTE="apua";25552764]On velvollisuuksia, lasten iltapalat, pseut ja sadut, täytyy käydä suihkussa ja sitten ollaan kahdestaan (pahin hetki). Olen huono nukahtamaan ja tässä tilanteessa vielä huonompi. No unohtakaa täytyy pistää toimeksi.[/QUOTE]

Mikä velvollisuus se on olla kahestaan jos ei tunnu sille... kamalaa, ahistaisi minuakin tollasessa suhteessa. Varsinkin jos ukko känässä, ei kyllä tee mieli sen kanss "olla kahden". Mitä tapahtuu jos et ole sen kans kahden? Ja mitä se kahden olo pitää muuten sisällään?

[QUOTE="apua";25552764]On velvollisuuksia, lasten iltapalat, pseut ja sadut, täytyy käydä suihkussa ja sitten ollaan kahdestaan (pahin hetki). Olen huono nukahtamaan ja tässä tilanteessa vielä huonompi. No unohtakaa täytyy pistää toimeksi.[/QUOTE]

Jos lapset nukkuu sellaisissa sängyissä et sinne mitenkään mahtuu, niin mene viereen pötköttämään kun lapset ovat nukahtamassa ja ole nukatavinasi sinne itsekin, lopulta varmasti nukahdatkin.

Parempi vaihtoehto sekin maata siellä itekseen lapsen vieressä nukkuvinaan kuin saattaa ittensä ahdistavaan tilanteeseen.

ota netti mukaan ja menet eri huoneeseen, ja etsit kaiken järkevän mitä siellä alkoholismista ja läheisriippuvuudesta sanotaan. Tieto voi hiukan lisätä tuskaa, mutta luultavammin helpottaa. Tarttet etäisyyttä asioihin, tieto antaa sitä.

Yhteistyössä