Miten pääsen näkemään tietyn palsailijan profiilin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen saanut yv:t henkilöltä x ja tahtoisin nähdä hänen profiilinsa, vaan en löydä haulla enkä edes viisaasti käyttämällä googlea.
Siis muka tälläistä nimimerkkiä ei olis olemassa, kun sitä ei löydy. Mutta on kuitenkin tullut mulle yv:tä tälläseltä nimimerkiltä.
Vai tarkottaako sitten jos ei löydy että kyseinen nimimerkki ei ole kirjoittanut ainuttakaan viestiä?
Pääsenkö mä ton yksärin kautta käsiksi jotenkin kyseiseen profiiliin, vai onko mahdotonta?

No, yv:ssä näkyy siis tietty nimi, mutta siitä ei pääse profiiliin.
Koitin hakea hausta, ei löydy mitään.
Käytin googlea periaatteella site:kaksplus.fi ja sitten tuo nimimerkki, ei löydy mitään...

En mä tajua

Alkuperäinen kirjoittaja vierasd:
Jos yv:n kautta ei pääse profiiliin, eikä käyttäjänimellä löydy yhtään viestiä, niin ei ole mitään keinoa päästä näkemään profiilia.

Näin juuri, joskus on ollut sellaisia nimimerkkejä jotka on vain yksäreitä varten luotu.

Alkuperäinen kirjoittaja vierasd:
Jos yv:n kautta ei pääse profiiliin, eikä käyttäjänimellä löydy yhtään viestiä, niin ei ole mitään keinoa päästä näkemään profiilia.

Eikö? no voihan sentään. En mä nyt tiiä olisinko mä sillä profiililla mitään tehnyt, mutta silti.. Voi höh..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No, yv:ssä näkyy siis tietty nimi, mutta siitä ei pääse profiiliin.
Koitin hakea hausta, ei löydy mitään.
Käytin googlea periaatteella site:kaksplus.fi ja sitten tuo nimimerkki, ei löydy mitään...

En mä tajua

Sitten käyttäjä ei vaan ole kirjoittanut viestejä sillä nikillä. Kerhoistahan ei voi tietää tietenkään.

Yhteistyössä