miten ottaa eroaminen puheeksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapsimieliharmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lapsimieliharmaana

Vieras
Olen tullut siihen tilanteeseen, että olen päättänyt nyt heti tänään tai lähipäivinä ilmoittaa että aion erota. Syitä on monia, ja olen miettinyt asiaa pitkään. Tämä on väistämätön asia!
Tänään kirjasin asioita ylös, jotka vaikuttavat tähän päätökseen. En ole onnellinen, en tiedä voinko edes tässä suhteessa tulla onnelliseksi. Päätin jättäytyä anoppikyläilystä tänään pois, tosin siitäkin tuli hirvee poru. Ilmoitin, aion illalla keskustella mieheni kanssa asioista (tosin meillä keskusteleminen ongelmia koetaan nalkuttamisena, joten emme juurikaan keskustele syvällisiä, joka on yksi syy tähän tilanteeseen)
en enää jaksa tätä.
Miten te ottaisitte asian nyt vakavasti puheeksi? Olen jo muutamia kertoja sanonuut, että haluan erota, mutta en olev ielä asiaa laittanut käytäntöön.''

Kiitos.

No ehkä olisi sitten parasta, että hankit asunnon ja ilmoitat sitten miehelle. Tai kirjoita miehelle kirje. Vaikuttaa siltä ettei hän oikein pysty käsittelemään asiaa ja on ehkä vaikea saada mies uskomaan että olet tosissasi tällä kertaa.

no tää on mun kämppä, enkä täältä ole muuttamassa. Pitää siis varmaan itse hommata sille laatikot, ja pakatakin ne! ehkä pyydän vielä joku päivä jonkun ystävän tueksi, jotta vois tajuata paremmin.