Miten orastava pissatulehduksen saikaan kotikonstein hälvenemään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotikonsti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotikonsti

Vieras
Pissattaa usein ja kirvelee loppupissan aikaa joten oletan ,että olisi jonkinlaista pissatulehdusta olevan tai tunne on samanlainen. Vaikkakaan tällaista ei ole ollut sitten kymmeneen vuoteen.
Miten kotikonstein sen saikaan hälvenemään ja saako kokonaan pois vai pitääkö mennä kokeeseen ja saada mahdolliset lääkkeet?

vettä olen yrittänyt juoda paljon

Vettä, vettä ja lisää vettä.

Karpalotabut ja c-vitamiini auttaa (mukamas). Omalla kohdalla olen huomannut että hiilarit saa tulehduksen todella iloiseksi, joten itse pistän sokerin ja valkoiset hiilarituotteet pannaan kun alkaa kirveltämään.

saa kuriin juomalla tosiaan sitä vettä AIKA PALJON. Se huuhtelee tavallaan tulehdusta pois... Ja jos löytyy kuumavesipullo tai kuuma suihkukin auttaa masuun ja alaselkään. Yksi paras neuvo jonka sairaanhoitajalta sain on, että pikkuhousunsuojan pois käytöstä ellei tietty menkkojen aikana tarvi! Ja ilman pikkareita nukkuminen on parempi, niin saa ilmaa tms. Itselläni nuo neuvot on auttanu! :) Ja sitten karpalovalmisteet (luontaiskaupasta), niillä aikanaan sain pahat tulehdukset loppumaan. Myös karpalo + puolukkamehu auttavat koska happamia. Myös seksiaktin jälkeen tärkeä suihkutella alapää jos/kun tulehdusherkkä. Ja vielä yksi neuvo WC:ssä käydessä ei saa pyyhkiä takaa päin vaan edestä taaksepäin, bakteeririskin takia. Mutta jos vaiva jatkuu ehdottomasti lääkäriin ettei vaikka mene munuaisiin, enivei voi olla vaarallista jos onkin pahempi tulehdus ja ei hoideta. Mutta kuitenkin SH + TH ovat sanoneet ainakin itselleni että kotikonstein orastava lähtee aika hyvin karkuun. :) Toivottavasti näistä neuvoista oli hyötyä ja sai suht selvää. Take care!<3