Q
qqrrbb
Vieras
Talvella/keväällä lapsilla päällä ulkovaatteet jotka jätettiin eteiseen, joten eipä mitään. Mutta nyt keväällä ja kesällä kun joka paikka kurassa, sittenmmin hiekassa ja mullassa jne. Ja meillä itsellä niin että ulkovaatteet jätetään eteiseen, siis kesälläkin farkut, housut jotka hiekkalaatikolla jne. menneet sotkuisiksi vaihdetaan puhtaisiin sisähousuihin kun tullaan sisälle, samoin hiekkaset sukat vaihdetaan. En tykkää yhtään että sotkuisilla hypitään sohvat ja sängyt tai liataan pehmot joita meilläkin valtavat määrät. Ei oo kiva itte suihkun jälkeen puhtaissa yö/oloasussa mennä sohvalle pitkäkseen jos siinä nujuttu likaisin ulkohousuin. Eilenkin kun olivat tulossa sisälle ja kaverilla vain ulkohousut jalassa ja ne TODELLA likaiset, myrysivät pihalla pari tuntia - niin pyysin jättämään ulkohousut naulakkoon ja tarjosin lapsen housuja tilalle sisälläoloon kun alla hänellä ei muuta kuin alkkarit. Kädet pesevät kyllä ihan jo sanomatta, se tapa usealla onneksi on.
Mua inhottaa ajatuskin että lapsen huone on ihan likainen sitten jos tulevat ulkohousuissa ja rymyävät sielläkin, leikkiessä kun istutaan ja ollaan polvillaan jne.
Miten mä opin sietämään tuota...ja asiallista keskustelua toivon, en jaksa provoiluja tai muuta ilkeilyä eli ne hyppään yli.
Mua inhottaa ajatuskin että lapsen huone on ihan likainen sitten jos tulevat ulkohousuissa ja rymyävät sielläkin, leikkiessä kun istutaan ja ollaan polvillaan jne.
Miten mä opin sietämään tuota...ja asiallista keskustelua toivon, en jaksa provoiluja tai muuta ilkeilyä eli ne hyppään yli.