Miten opettaa lapsi luistelemaan?

  • Viestiketjun aloittaja eka kerta
  • Ensimmäinen viesti
"sss"
Olin lapsena luistelukoulussa, siellä opetettiin ihan alusta asioita siis, ensin opeteltiin varovasti jäällä pystyssä pysymistä ja potkuja niin, että oli potkuri siellä jäällä :) Tukena siis
 
"marianne"
Mein poika luisteli vasta eskarikeväänä eka kerra. Olen niin laiska luistelu ihminen itse et on opettelut jääneet aivan koulun vastuulle :(. Onhan tuo oppinut luisteleen, nyt kolmosella on.
 
VeeraC
Täällä taas on näitä aikaisia leuhkimassa kuinka oma tyttö veti piruetteja 6v ja poika ekan kerran luistimet jalassa 2.5v. No vähän vanhoja noi jutut, kun tää ketju kaivettu mutta, mutta...

Mun poika on pelannut SM-liigaa jääkiekossa. Ei enää pelaa (tosissaan) kun muut asiat meni edelle eikä ihan uus Teemu Selänne ollu. Mutta se paikka missä me asuttiin oli sellainen missä ei jäähallia ollu lähellä. Ja sattu pari huonoo talvee just sillon ku oli sopivassa iässä ja kaikkee muutakin estettä tuli. Poika luisteli ekan kerran 8-vuotiaana. Ja silti tuli siinä asiassa ihan huipuksi. Että ei se aina ole kiinni siitä koska alottaa.
 

Yhteistyössä