V
Venakko Milanna
Vieras
Mä sain tietä että mun kaverin äidilla oli raskauden aikana skitsofrenia,mut hän on(lapsi) ihan terve?Miten on mahdollista? :|
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:eli sory kirjoitin väärin,siis hänen äidillä oli raskauden aikana skitsofrenia kun hän odotti hänet!Mä vaan ihmetelen että miten on mahdollista että mun kaveri(hänen lapsi)on terve
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:eli sory kirjoitin väärin,siis hänen äidillä oli raskauden aikana skitsofrenia kun hän odotti hänet!Mä vaan ihmetelen että miten on mahdollista että mun kaveri(hänen lapsi)on terve
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Ja miten voi olla skitsofrenia vain raskausaikana?
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Ja miten voi olla skitsofrenia vain raskausaikana?
ei se ollut vain raskauden aikana se on alkanut raskauden aikana,mä en tie milloin hän on toipunut
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:mä kuulin jos on joku semmonen sairaus ,sit lapsella voi olla jopa epämuodostumia
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:mä kuulin jos on joku semmonen sairaus ,sit lapsella voi olla jopa epämuodostumia
ehkä mull on sitten väärä tietoa :/Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:mä kuulin jos on joku semmonen sairaus ,sit lapsella voi olla jopa epämuodostumia
Tuli mieleen että josko mahdolliset epämuodostumat johtuvat skitsofreenikon raskauden aikaisesta lääkityksestä. Jos syystä tai toisesta syö sellaisia lääkkeitä joita ei saisi raskauden aikana syödä.