Miten on mahdollista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuuliviiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sinunlaisesi tuuliviiri rikkoo niitä kunnon miehiä. Miksi ei kunnon mies kelvannut sinulle, vaikka on jo neljä sellaista ollut tyrkyllä?

Eihän aina synkkaa vaikka kuinka kunnollinen olisi. Väittäisin, että kuitenkin enemmistö Suomalaisista naisista ja miehistä ovat kunnon miehiä ja naisia. Itselläni on ollut 6 vakavaa naissuhdetta 15-vuoden aikana enkä ole kertaakaan pettänyt tai ole tietoinen, että minua olisi petetty...

Viimeksi muokattu:
Eihän aina synkkaa vaikka kuinka kunnollinen olisi. Väittäisin, että kuitenkin enemmistö Suomalaisista naisista ja miehistä ovat kunnon miehiä ja naisia. Itselläni on ollut 6 vakavaa naissuhdetta 15-vuoden aikana enkä ole kertaakaan pettänyt tai ole tietoinen, että minua olisi petetty...

Totta! Senvuoksi ihmettelenkin että missä noita renttuja oikein kasvaa, vai olenko minä edelleen tynnyrin suojissa?

Viimeksi muokattu:
Minun ensimmäinen mieheni osoittautui ei-kunnolliseksi, lähes ensimmäiset kymmenen vuotta kyllä osasti mainiosti esittää kunnollista. Oma huonon onnen kiintiöni tuli toivottavasti (koputtaa puuta) käytettyä loppuun ensimmäisen mieheni kohdalla, sillä nykyinen mieheni osoittaa joka päivä, että miten ihana ja kunnollinen sitä ihminen voi ollakaan. Tätä toistakin liittoa on takana kymmenkunta vuotta nyt. Ensimmäisestä kokemuksesta opin kyllä sen, että miten tärkeää on puhua asioista ja hoitaa yhdessä sovitut asiat yhdessä.

Uskollisuuden suhteen ei ollut tosin moittimista ensimmäisenkään miehen kohdalla, mutta sitten työ- ja raha-asioissa huijaamista paljastuikin senkin edestä.

Minun ensimmäinen mieheni osoittautui ei-kunnolliseksi, lähes ensimmäiset kymmenen vuotta kyllä osasti mainiosti esittää kunnollista. Oma huonon onnen kiintiöni tuli toivottavasti (koputtaa puuta) käytettyä loppuun ensimmäisen mieheni kohdalla, sillä nykyinen mieheni osoittaa joka päivä, että miten ihana ja kunnollinen sitä ihminen voi ollakaan. Tätä toistakin liittoa on takana kymmenkunta vuotta nyt. Ensimmäisestä kokemuksesta opin kyllä sen, että miten tärkeää on puhua asioista ja hoitaa yhdessä sovitut asiat yhdessä.

Uskollisuuden suhteen ei ollut tosin moittimista ensimmäisenkään miehen kohdalla, mutta sitten työ- ja raha-asioissa huijaamista paljastuikin senkin edestä.

Onnea sinulle edelleenkin!
Kuinka hyvä että miehesi ovat tulleet elämääsi juuri tuossa järjestyksessä, osaat antaa arvon kunnon miehelle..
Toki ensimmäinen kokemus olisi saanut jäädäkin, mutta siteeraan tässä kliseetä "elämä on"!

Hyvää viikonloppua!

Viimeksi muokattu:
Onnea sinulle edelleenkin!
Kuinka hyvä että miehesi ovat tulleet elämääsi juuri tuossa järjestyksessä, osaat antaa arvon kunnon miehelle..
Toki ensimmäinen kokemus olisi saanut jäädäkin, mutta siteeraan tässä kliseetä "elämä on"!

Hyvää viikonloppua!

Jos Tuuliviiri kaipaat renttuja niin mene pahimpaan räkälään minkä löydät niin eiköhän renttuja löydy, mutta älä sitten tule itkemään kun ne hakkaavat sinua ja ryyppäävät rahasi ym.

Viimeksi muokattu:
Minun tielleni osuu aina kunnon miehiä!

4 vakavampaa suhdetta matkani varrella, ja joka ainoa mies on ollut uskollista ja rehellistä sorttia.

Mä en pidä mun eksiä renttuina. Nykyinen tosin on paskan puhuja, kaljan kittaaja ja ei pidä mua missään arvossa. Jatkuvasti valittaa ja haikailee ties minne, ei ole koskaan tyytyväinen. Kaikki asiat pitäs olla kunnossa, mutta aina tarttee saada jotain lisää.

Viimeksi muokattu:
Jos Tuuliviiri kaipaat renttuja niin mene pahimpaan räkälään minkä löydät niin eiköhän renttuja löydy, mutta älä sitten tule itkemään kun ne hakkaavat sinua ja ryyppäävät rahasi ym.

Sano muuta M40+, eiks se kerro jotain tästä naisesta. Sehän pitää itseään naisrenttuna. Jos ei rakasta itseään, ei voi rakastaa kumppaniaankaan. Kyllä normaalisti nainen kuin nainen rakastuu kunnolliseen mieheen ja osaa arvostaa häntä.

Viimeksi muokattu:

Olet saanut pikkasen väärän käsityksen, en kaipaa renttuja omaan elämääni.
Siksi toiseksi..uskon ettei kukaan räkälän ihminen edes viitsisi lähestyä minua, itse en juo.

Viimeksi muokattu:
Käsittääkseni "tuuliviiri" ei kaipaa renttuja sen kummemmin.

Fiksu löytää fiksuja, ja onkin fiksua valita fiksusti, mutta fiksuillakaan ei aina kipinöi keskenään. Silloin on fiksuinta erota.

Yhteistyössä