MITEN ON MAHDOLLISTA?! Oon liikkunut ahkerasti ja syönyt vähän/epäterveellisesti ja paisun vaan!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja APUJA!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joko syöt liikaa tai liian vähän. Jos syöt liian vähän, elimistö menee säästöliekille ja kaikki mitä syöt sen jälkeen lihottaa... Eli siis suosittelen päivärytmiä, aamupala, lounas, välipala ja päivällinen.
Toinen mikä lihottaa, on iltapainotteinen syöminen, joten iltapala kannattaa jättää kokonaan pois.

Tsemppiä yritykseen!

Ehkäisyllä on kyllä väliä. Itse lihoin 7kg vuoden aikana minipillereiden takia. En ollut muuttanut elämäntapojani missään vaiheessa, koska kirjaan syömiseni ja liikuntani ylös. Pillereiden lopetuksen jälkeen meni puoli vuotta saada kilot kuriin.

Kannattaa myös mitata vyötärönympärys ja sen avulla seurata kiinteytystä.

Alkuperäinen kirjoittaja KS09:
Joko syöt liikaa tai liian vähän. Jos syöt liian vähän, elimistö menee säästöliekille ja kaikki mitä syöt sen jälkeen lihottaa... Eli siis suosittelen päivärytmiä, aamupala, lounas, välipala ja päivällinen.
Toinen mikä lihottaa, on iltapainotteinen syöminen, joten iltapala kannattaa jättää kokonaan pois.

Tsemppiä yritykseen!

Hän kertoi jo, että syö normaalisti.
Uskokaa nyt :)

Hänellä normaali päivärytmi, kertoi senkin jo :)

Alkuperäinen kirjoittaja xx:

Tsemppiä yritykseen!

Hän kertoi jo, että syö normaalisti.
Uskokaa nyt :)

Hänellä normaali päivärytmi, kertoi senkin jo :)

Ups, anteeksi, tais jäädä joku kommentti lukematta
:laugh:

Jatkan vielä, harrastatko lihaksia kasvattavaa liikuntaa, etkä kiinteytys/kuntoliikuntaa...? Niilläkin on suuri ero, ja tuo lihaksia kasvattava voi "paisuttaa" paljonkin...

Jos jaksat, selaa ton ekan sivun viestit. Siellä jossain oon luetellu, mitä liikuntaa harrastan. :)

En ole laskenut kaloreita (tästä lähin sen teen!), mutta pyrin kirjaamaan syömiseni ylös. Liikun noin viitenä päivänä viikossa (ennen 0 tai 1), kävelen/hölkkään/juoksen, pyöräilen, tanssin, teen lihasliikkeitä (kuntopiiri), käyn bodypumpissa ja jumpissa sekä syvävenyttelyssä... Saliharjoittelua en ole vielä aloittanut MUTTA sen ei todellakaan pitäisi olla välttämätön LAIHTUMISESSA!!!

Auttaisikohan crosstrainer?

Niin ja siis päätavoitteeni on kiinteyttää kroppaani. Siihen saliharjoittelu varmaan jossain vaiheessa kuuluis olennaisesti. Nyt keskityn kohottamaan kuntoani. (Aerobinen liikunta)
Pari kiloa kuitenkin pitäis saada pois ja niiden kilojen pudottamisella kroppakin näyttäis eriltä. En vaan laihdu!

Jatkan vieläkin :D
Anteeks en jaksanut noita kaikkia kommentteja lukea ja niistäkin jotka luin jäi näköjään paljon välistä :ashamed:
Mutta jos sulla on esim. pillerit vaihtunut tai vasta alkanut, joillakin jotkut lihottaa ihan hirveesti. Tai mulla kävi niin päin, kun pillerit lopetin, se vasta lihottikin :x
Mutta jos on ollut samat jo pitkään, niin sitten tää on kyllä turha neuvo (tai jollei joku ole sitä sinulle jo kertonut)

Jatkan vieläkin :D
Anteeks en jaksanut noita kaikkia kommentteja lukea ja niistäkin jotka luin jäi näköjään paljon välistä :ashamed:
Mutta jos sulla on esim. pillerit vaihtunut tai vasta alkanut, joillakin jotkut lihottaa ihan hirveesti. Tai mulla kävi niin päin, kun pillerit lopetin, se vasta lihottikin :x
Mutta jos on ollut samat jo pitkään, niin sitten tää on kyllä turha neuvo (tai jollei joku ole sitä sinulle jo kertonut)

Juu siis 5 vuotta söin pillereitä (en lihonut), vastikään lopetin ne. Mutta pillereitten lopettamisella ja tällä paisumisellani ei pitäisi olla yhteyttä, koska aloin "paisua" jo ennen lopettamista.

Alkuperäinen kirjoittaja APUJA!!!:
En ole laskenut kaloreita (tästä lähin sen teen!), mutta pyrin kirjaamaan syömiseni ylös. Liikun noin viitenä päivänä viikossa (ennen 0 tai 1), kävelen/hölkkään/juoksen, pyöräilen, tanssin, teen lihasliikkeitä (kuntopiiri), käyn bodypumpissa ja jumpissa sekä syvävenyttelyssä... Saliharjoittelua en ole vielä aloittanut MUTTA sen ei todellakaan pitäisi olla välttämätön LAIHTUMISESSA!!!

Niin ja siis päätavoitteeni on kiinteyttää kroppaani. Siihen saliharjoittelu varmaan jossain vaiheessa kuuluis olennaisesti. Nyt keskityn kohottamaan kuntoani. (Aerobinen liikunta)
Pari kiloa kuitenkin pitäis saada pois ja niiden kilojen pudottamisella kroppakin näyttäis eriltä. En vaan laihdu!

Kiitti :D
Hmm, reipas kävely on hyvää kiinteytysjumppaa, juoksu ennemmäinkin kasvattaa lihaksia. Pyöräily on kakspiippunen, sillä kiinteyttää takapuolta, mutta saattaa kasvattaa reisilihaksia jos oikein polkee
:|
Mutta kyllä tuo minun tavallisen talliaisen korviin kuulosti ihan hyvältä :)

Alkuperäinen kirjoittaja APUJA!!!:

Kiitti :D
Hmm, reipas kävely on hyvää kiinteytysjumppaa, juoksu ennemmäinkin kasvattaa lihaksia. Pyöräily on kakspiippunen, sillä kiinteyttää takapuolta, mutta saattaa kasvattaa reisilihaksia jos oikein polkee
:|
Mutta kyllä tuo minun tavallisen talliaisen korviin kuulosti ihan hyvältä :)

Ja mua ei haittais, vaikka lihakset kasvais tai mitä vaan, kunhan en löystyisi enempää! Yritän siis kiinteytyä ja laihtua siinä samalla muutaman kilon, mutta paino pysyy samoissa lukemissa ja kroppa paisuu. :o Persiistä... Aattelinkin palkata jonku personal trainerin. Jospa se sitten onnistuis.

monta viikkoa sä olet nyt ollut tuolla kuntoilukuurilla ja ruokavaliolla?
ruokavalion muutos ja liikunnana loituks kun molemmat saattaa kerätä alkuun nestettä kroppaan melko rajustikin, mulla nousee paino aina kun rupean tauon jälkeen treenaamaan, useamman kilon. se kyllä lähtee itsekseen pois. Lihaksia kasvattamalla ei kyllä itseään onnistu paisuttamaan varsinkaan naispuolinen ihminen, kovinkaan äkkiä. ne lihakset kun ei kasva päivissä tai viikoissa vaan kuukausissa.

Ap, minulla sama ongelma. Kirjoittelin vauvan puolelle pari päivää sitten tästä. Olen nyt aloittamassa mehupaastoa, en jaksa temppuilevan ja vittuilevan kroppani kanssa enää päivääkään!

Alkuperäinen kirjoittaja add:
Ap, minulla sama ongelma. Kirjoittelin vauvan puolelle pari päivää sitten tästä. Olen nyt aloittamassa mehupaastoa, en jaksa temppuilevan ja vittuilevan kroppani kanssa enää päivääkään!

Ei ne paastot tuo oikotietä onneen. Kuinka olet valmistautunut paastoon?

Yhteistyössä