Miten on kestäneet muilla tämän talven toppahaalarit!?

Mun täytyy heti alkuun poikotoida muumin mekkinen haalari, saatiin viime talvena lahjaksi ja vasta tänä talvaena alettiin käyttää. Kerettiin käyttää vain vajaa 2kk kun vetoketju laaksahti :/ Pakkohan se oli samantien mennä ostoksille ja nyt on lassien puku käytössä.
 
Vetoketjut menee luvattoman nopeasti yleensäkin kaikista vaatteista nykyäään! Sitten jos haluaa laitattaa uuden niin se maksaa melkeen saman kun uus haalari/takki.
Meillä on ollut 2 talvea tytöllä Green Hillin toppahaalari, ei kyllä ole ollut mitään moitittavaa, valitettavasti en saanut samaa merkkiä uutta, vaan nyt on Reiman Kiddo haalari. Siitä meni ekalla käyttökerralla nasta hupusta! Ei muuta kun uutta viereen :kieh:
 
Mä ostin viime joulun alesta Reimatecin haalarin pojalle ja sitä käytettiin jo kevät talvi ja nyt tämä talvi. Hyvin on kestänyt, ei mitään moittimista. Hieman naarmuja polviin tullut vähälumisista keleistä johtuen mutta sehän on aivan normaalia kulumaa. Muuten oon ollut tosi tyytyväinen laatuun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SyksynTuulia:
Vetoketjut menee luvattoman nopeasti yleensäkin kaikista vaatteista nykyäään! Sitten jos haluaa laitattaa uuden niin se maksaa melkeen saman kun uus haalari/takki.
Meillä on ollut 2 talvea tytöllä Green Hillin toppahaalari, ei kyllä ole ollut mitään moitittavaa, valitettavasti en saanut samaa merkkiä uutta, vaan nyt on Reiman Kiddo haalari. Siitä meni ekalla käyttökerralla nasta hupusta! Ei muuta kun uutta viereen :kieh:
Nii just, sitte jos ei oo ompelutaitoinen niin vetskari+ompelu= yhtä paljon tai jopa enemmän kuin uusi puku!
 
No ihan priimaa olisi muuten 2* ticketin kaksioisainen, mutta yksi neppari irtosi. Pitäisi kaivaa se varustepussi esiin ja laittaa varaneppari tilalle. Mutta kun tossa vyötärölllä oli kaksi nepparia vierekkäin, niin eihän sitä kiirettä ole ollut.

Käytin kyllä ihan alkutalvesta edellisvuoden Legotec-pukua loppuun...
 

Yhteistyössä