Olisi mielenkiintoista tietää,missä iässä ja miten ajauduit sukupuoliyhteyteen.Oliko partneri ikäluokkaasi,vai huomattavasti vanhempi.Itse olin sukupuoliyhdynnässä 15 vuotiaana,35 vuotisen miehen kanssa.Kokemus oli itseasiassa hyvä,eikä jäänyt ainoaksi hänen kanssa.On hyvä,että on kokenut osapuoli,ja molemmat siihen valmiit.Ehkäsyn unohtuminen oli kuitenkin se säikäyttävä juttu,mutta kaikesta selvittiin.En kadu suhdettamme,vaikka hän olikin naimisissa.
Ihana kokemus (jäädä koukkuun kunnon elimeen)
Olin neljätoista ja kävelemässä kotiin aika myöhään iltayöstä. Ilta oli mennyt lorvimalla läheisen tanssilavan luona. Meikkauksen avulla ja vähän toppauksia rintsikoihin, sain itseni näyttämään vanhemmalta kuin olin ja sain sinä iltana tanssia paljon. Monet haaveet poijista mielessä talsin kotia kohden. Vielä olisi pari kilsaa matkaa, kun kuulin kiireisiä aselten äniä takaani ja siellä oli minua kolme vuotta vanhempi serkkupikani joka tuppautui seuraani. Juteltiin kaikennäköistä ja hän alkoi utelemaan, että olinko käynyt kenenkään kanssa pusikossa? No enhän minä silloin, mutta punastuin kunhän kysäisi, että jos nyt tekis mieli? Katselin vaan alas soratien pintaa enkä sanonut mitään. silloin hän koppasi minua vyötäröltä ja veti itseensä kiinni. En laittanut yhtään vastaan. Kun hän hupmasi sen, veti hän minua mukanaan läheiseen metsikköön, missä sanoi oleva poikien raketama maja, Kapeeta polkua kävelin pikkarit jo vähän kosteana hänen perässään ja pian olimme majalla. Maja oli aika hämärä, vaikka ulkona oli kirkas kesäyö. Hän alkoi suutelemaan minua ja halukkaasti vastasin siihen. Tunsin hänen käsiensä valetelevan kehollani ja puristelevan tissejäni. Vähän nolotti, kun toppaukset putosivat ulos, mutta hän ei ollut milläskään, vaan jatkoi 'tutkimusmatkaansa.' Lopulta tunsin hänen sorimiensa päässeen jo pikkareoleni ja hakeutuvan niiden lahkeista ihan litimärkään kolooni... Voi että kuinka ihan tunne se olikaan. Ihan eri juttu, mitä erään likkakaverini kanssa olimme muutaman kerran tehneet. Sitten hän nosti mekkoni helmat ylös, hivutti pikkarini pois ja hän kaatoi minut vanhalle, lialle haisevalle patjalle, mutta en sellaiseta välittänyt nyt saisin sitä, mistä olin niin usein haaveillut!! Niin sain kokea, kun vanhempi poika työnsi kalunsa liukaaseen rakooni. Nostelin itesäni naimisen tahdissa ja ynisin ja huokainin himoni kourissa, Eikä siinä kauaa mennyt kun hän aloitti kiihdytyksen, jäykistyi päälleni ja samanaikaisen orgasmin kourissa laski spermansa sisälleni. Siinä vaiheessa vasta tajusin, mitä hän teki, mutta nyt en välittänyt... Hän nousi ylös ja työnsi kalunsa vielä suuhuni ja sain nuolla sen puhtaaksi spermasta ja omista mehuistani. Seuraavat viikot olin kuin tulisilla hiilillä, mutta onneksi en tullut raskaaksi, Sen jälkeen pidin aina isän kaapista pihistämiä kondomeja laukussani, minua ei enää paljaala pantaisi, niin päätin. Olin serkun kanssa usein naimassa sen jälkeen ja hän kertoi harjoitelleensa sisarensa kanssa jo useamman vuoden ajan... Seksi on vaan niin ihanaa, sille ei mahda mitään.