Miten olit ekakerran sukupuoliyhdynnässä

  • Viestiketjun aloittaja neitsyt
  • Ensimmäinen viesti
neitsyt
Olisi mielenkiintoista tietää,missä iässä ja miten ajauduit sukupuoliyhteyteen.Oliko partneri ikäluokkaasi,vai huomattavasti vanhempi.Itse olin sukupuoliyhdynnässä 15 vuotiaana,35 vuotisen miehen kanssa.Kokemus oli itseasiassa hyvä,eikä jäänyt ainoaksi hänen kanssa.On hyvä,että on kokenut osapuoli,ja molemmat siihen valmiit.Ehkäsyn unohtuminen oli kuitenkin se säikäyttävä juttu,mutta kaikesta selvittiin.En kadu suhdettamme,vaikka hän olikin naimisissa.

Ihana kokemus (jäädä koukkuun kunnon elimeen)
 
Viimeksi muokattu:
neitsyt
Onko vaikeaa kertoa siitä ekakerrasta,onko pelko että "äiti tai aviosiippa näkee sen? Ei kukaan jaksa samoja aiheta,verrataan potenssipillereitä?? Itseasiassa potenssipillereitä ei tarvita.konnon "naisseksipartnerin"lääkkeilä. Hah Hah
 
Elämän mauste
Onko vaikeaa kertoa siitä ekakerrasta,onko pelko että "äiti tai aviosiippa näkee sen? Ei kukaan jaksa samoja aiheta,verrataan potenssipillereitä?? Itseasiassa potenssipillereitä ei tarvita.konnon "naisseksipartnerin"lääkkeilä. Hah Hah
No varmaan useimmalla on ekakerta mennyt alle ikärajan jonka suomen laki sallisi, olisiko tämä syynä ?
Itselläni kävi niin että minua pari vuotta vanhempi tyttö vei poikuuteni. Kaverini oli saanut erään ammattiliiton kesänviettopaikan avaimen jonne me sitten tyttökavereiden kanssa menimme. Kiihkeää suukottelua ja hinkkausta oli koko ajan kunnes menimme tyttökaverin kanssa omaan huoneeseen. Kohta olimme molemmat ilman housuja, minä siirryin tytön päälle, aloin ohjata epävarmoin ottein kaluani pimppaan. Kaluni meni hieman sisälle ja tuntui kuin ei menisi enempää syvemmälle. Mielessäni ajattelin että näin vähänkö pääsee pimsan sisälle kunnes yhtäkkiä helpotti ja pääsin niin sanotusti tyveen. Oli se jännä tunne ja eka kertaa aah, pari minuuttia ja laskin sisälle. Makasimme pitkään päällekkäin posket punaisina ja mielessämme kertasimme tapahtuneen. Kalu kutistui, lurpsahi ulos pimpasta. Säikähdin kun katsoin kalua, se oli veressä, tytöltä kysyin itsevarmana että onko sinulla menkat ? Tyttö puristi päätänsä ja hiljaa sanoi: Ei ole. Silloin tajusin, kerta ensimmäinen molemmille, tulipa miehinen olo. Siitä alkoi meidän yhteinen seksielämämme, vaikka emme menneet keskenämme naimisiin. Vieläkin näin vuosien jälkeen kun tapaamme järjestämme asiat että voimme käydä rakastelemassa.
 
Viimeksi muokattu:
tunnustelijanainen
Olisi mielenkiintoista tietää,missä iässä ja miten ajauduit sukupuoliyhteyteen.Oliko partneri ikäluokkaasi,vai huomattavasti vanhempi.Itse olin sukupuoliyhdynnässä 15 vuotiaana,35 vuotisen miehen kanssa.Kokemus oli itseasiassa hyvä,eikä jäänyt ainoaksi hänen kanssa.On hyvä,että on kokenut osapuoli,ja molemmat siihen valmiit.Ehkäsyn unohtuminen oli kuitenkin se säikäyttävä juttu,mutta kaikesta selvittiin.En kadu suhdettamme,vaikka hän olikin naimisissa.

Ihana kokemus
Olipa saman tyyppinen kokemus kuin mullakin paitsi että olin muutaman vuoden vanhempi. Muistelen ettei tämä ole ainoa ketju tästä asiasta täällä mutta se "eka kerta" on toisaalta melko järisyttävä kokemus jota voi muistella useammankin kerran!
 
Viimeksi muokattu:
Neitsyt Rva"
Olipa saman tyyppinen kokemus kuin mullakin paitsi että olin muutaman vuoden vanhempi. Muistelen ettei tämä ole ainoa ketju tästä asiasta täällä mutta se "eka kerta" on toisaalta melko järisyttävä kokemus jota voi muistella useammankin kerran!
Tunnustelinaiselle kiitos

Hyvä,että otit kantaa,tiesin että aihe kiinnostaa,olkoonkin että olin juridisesti "nuori.mutta hyvin kehittynyt. Olin tyydytelly itseäni jo aijemmin,mutta oikean miehen saanti oli tässä hakusessa.
Nukuimme yläkerressa,hän vuokralaisena,olin ihaillu aijemmin hänen elintään,kun hän tyydytti itseään,hänen vaimonsa oli hakemassa perheenlisäystä,JOTEN täydellistä" kertokaa muutki
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Ensimmäinen sukupuoliyhdyntäni tapahtui kun olin 16 vuotias, nainen silloin 32 vuoden ikäinen. Suhde jatkui kolme vuotta. Tapasin naisen n.7 vuotta myöhemmin. Hän kertoi että suhteemme viimeisenä vuotena sai parasta seksiä kun on koskaan saanut. Sosivimme yhteisen viikonlopun erääseen kylpylään ja lähes kaiken aikaa vietimme sängyssä. Oli todella hieno viikonloppu.
 
poikuus pois
Meille tuli vieraita ja ne aloittivat juopottelun kuten heillä oli tapana. Ja minä mehu kannun kanssa omaani huoneeseeni. Meni tunti tai kaksi ja kun olin taas kusella tuli Laila jelppaamaan poikaa. Se tuli heti katselemaan mun kaluani kun kusin enkä voinut sitä siltä peitellä. Kun kusen tuloni loppui oli Laila mun kalussani kiinni ja kohta tuli multa sperma ulos pilistäni. Poika sehän toimii sitte-
nkin se sanoi mulle ja otti multa housut pois nilkoistani. Sen jälkeen meinas viedä mut näytille mutta siellä olikin naiminen juuri meneillään. Siintä Laila siunantui ja vei mut mun sänkyyni sekä selälleni ja paita pois päältäni.Ja riisui itsensä pikana
sekä minua naimaan mutta poikasena ei kauaan mennyt kun olin tyhjä. Ei toimi pojalla se sanoi ja nousi yläs mun päältäni.Mulla toimii tules Laila ja ukko vei sen toiselle puolen ja naiminen jatkui heillä. Aamulla me olimme alaste ja aikuisilla morkkis sekä krapula mutta minä iloinen poika jota 2 aikuista miestä kiusas. On sulla poika nainen katos kun sen munia kourii ei poika temppuile, Ja yksi kouri mun muniani ja toinen kutitti minua kainalosta.
 
vierailija
Hieman ennen täysi-ikäisyyttä tapasin netistä 36-vuotiaan naisen. Eka kerta oli kokonaan täydellistä huumaa. Tuntui, että taju lähtee ja sydämessä tuntui rytmihäiriöitä. Jo kun nainen paljasti rintansa ja sain kosketella niitä, tuntui että en enää kestä. Liekö kärsin neitsyen vapinasta. Tunnen vieläkin vetoa hänen näköisiin naisiin.
 
vierailija
Olisi mielenkiintoista tietää,missä iässä ja miten ajauduit sukupuoliyhteyteen.Oliko partneri ikäluokkaasi,vai huomattavasti vanhempi.Itse olin sukupuoliyhdynnässä 15 vuotiaana,35 vuotisen miehen kanssa.Kokemus oli itseasiassa hyvä,eikä jäänyt ainoaksi hänen kanssa.On hyvä,että on kokenut osapuoli,ja molemmat siihen valmiit.Ehkäsyn unohtuminen oli kuitenkin se säikäyttävä juttu,mutta kaikesta selvittiin.En kadu suhdettamme,vaikka hän olikin naimisissa.

Ihana kokemus (jäädä koukkuun kunnon elimeen)
Olin neljätoista ja kävelemässä kotiin aika myöhään iltayöstä. Ilta oli mennyt lorvimalla läheisen tanssilavan luona. Meikkauksen avulla ja vähän toppauksia rintsikoihin, sain itseni näyttämään vanhemmalta kuin olin ja sain sinä iltana tanssia paljon. Monet haaveet poijista mielessä talsin kotia kohden. Vielä olisi pari kilsaa matkaa, kun kuulin kiireisiä aselten äniä takaani ja siellä oli minua kolme vuotta vanhempi serkkupikani joka tuppautui seuraani. Juteltiin kaikennäköistä ja hän alkoi utelemaan, että olinko käynyt kenenkään kanssa pusikossa? No enhän minä silloin, mutta punastuin kunhän kysäisi, että jos nyt tekis mieli? Katselin vaan alas soratien pintaa enkä sanonut mitään. silloin hän koppasi minua vyötäröltä ja veti itseensä kiinni. En laittanut yhtään vastaan. Kun hän hupmasi sen, veti hän minua mukanaan läheiseen metsikköön, missä sanoi oleva poikien raketama maja, Kapeeta polkua kävelin pikkarit jo vähän kosteana hänen perässään ja pian olimme majalla. Maja oli aika hämärä, vaikka ulkona oli kirkas kesäyö. Hän alkoi suutelemaan minua ja halukkaasti vastasin siihen. Tunsin hänen käsiensä valetelevan kehollani ja puristelevan tissejäni. Vähän nolotti, kun toppaukset putosivat ulos, mutta hän ei ollut milläskään, vaan jatkoi 'tutkimusmatkaansa.' Lopulta tunsin hänen sorimiensa päässeen jo pikkareoleni ja hakeutuvan niiden lahkeista ihan litimärkään kolooni... Voi että kuinka ihan tunne se olikaan. Ihan eri juttu, mitä erään likkakaverini kanssa olimme muutaman kerran tehneet. Sitten hän nosti mekkoni helmat ylös, hivutti pikkarini pois ja hän kaatoi minut vanhalle, lialle haisevalle patjalle, mutta en sellaiseta välittänyt nyt saisin sitä, mistä olin niin usein haaveillut!! Niin sain kokea, kun vanhempi poika työnsi kalunsa liukaaseen rakooni. Nostelin itesäni naimisen tahdissa ja ynisin ja huokainin himoni kourissa, Eikä siinä kauaa mennyt kun hän aloitti kiihdytyksen, jäykistyi päälleni ja samanaikaisen orgasmin kourissa laski spermansa sisälleni. Siinä vaiheessa vasta tajusin, mitä hän teki, mutta nyt en välittänyt... Hän nousi ylös ja työnsi kalunsa vielä suuhuni ja sain nuolla sen puhtaaksi spermasta ja omista mehuistani. Seuraavat viikot olin kuin tulisilla hiilillä, mutta onneksi en tullut raskaaksi, Sen jälkeen pidin aina isän kaapista pihistämiä kondomeja laukussani, minua ei enää paljaala pantaisi, niin päätin. Olin serkun kanssa usein naimassa sen jälkeen ja hän kertoi harjoitelleensa sisarensa kanssa jo useamman vuoden ajan... Seksi on vaan niin ihanaa, sille ei mahda mitään.
 
vierailija
Olisi mielenkiintoista tietää,missä iässä ja miten ajauduit sukupuoliyhteyteen.Oliko partneri ikäluokkaasi,vai huomattavasti vanhempi.Itse olin sukupuoliyhdynnässä 15 vuotiaana,35 vuotisen miehen kanssa.Kokemus oli itseasiassa hyvä,eikä jäänyt ainoaksi hänen kanssa.On hyvä,että on kokenut osapuoli,ja molemmat siihen valmiit.Ehkäsyn unohtuminen oli kuitenkin se säikäyttävä juttu,mutta kaikesta selvittiin.En kadu suhdettamme,vaikka hän olikin naimisissa.

Ihana kokemus (jäädä koukkuun kunnon elimeen)
Olin 21v vasta avioon vihitty, vietimme hääyötä tilanne oli uusi sen muistan kun otin pöksyt pois ja yritin sovittaa penistä pimppiin siinä samassa kun tilanne työntyi oikeaan osoitteeseen tunsin välittömästi siemennesteen voimakkan laukeamisen ja hyvänolon tunteen, se oli ekakerta kun sain pimppiä ,sellainen oli minun eka kerta.
 
vierailija
Olin 19v ja olin aloittanut juuri opiskelut toisella paikkakunnalla. Oppiainejärjestöllä oli ns tutustumisilta, jossa uudet opiskelijat tutustuvat ainejärjestöön ja toisiinsa. Olin kuullut jo etukäteen, että uudet opiskelijat pestään puhtaiksi kaikesta vanhasta ja sitten heistä tulee oikeita opiskelijoita. Meitä tyttöjä oli joku vajaa kymmenkunta ja meidät saatteli vanhemman vuosikurssin naisopiskelija saunalle. Siinä oli jo muutama siideri juotuna ja oli sitten tämän pesutapahtuman aika. Rupateltiin tyttöjen kanssa niitä näitä ja aina välillä pari lähti pesulle. Vaatteet pois saunan pukkarissa ja pari kerrallaan kutsuttiin pesulle, ettei tule ruuhkaa. Pääsin pesuhuoneeseen, niin siellä olikin tämä vanhempi saunalle saattanut opiskelijanainen pikkuhousuissaan ja rintsikoissaan sekä kaksi täysin alastonta vanhemman vuosikurssin miesopiskelijaa pesusieni kädessään. Minä ja toinen asetuimme keskelle pesuhuonetta asetetuile penkeille makaamaan ja nämä miehet alkoivat pestä. Siinä koittivat kysellä meiltä jotain mukavia mutta melko nopeasti tuli pelin nimi selväksi, eli halusivat nähdä tulevat opiskelijat alastomana. Pesu oli kyllä varsin tehokasta ja keskittyi pakaroihin ja reisiin. Hetken päästä oppaana ollut vanhemman vuosikurssin tyttö sanoi, että eiköhän tämä puoli ole jo pesty ja pestäänpä etupuolikin. Käännyyttiin toisen tytön kanssa ympäri ja samalla huomasin toisen tytön pesijällä jo puolikovan seisokin. Sitten silmiini osui oma pesijäni ja hänellä näytti olevan kans veri pakkautunut. Naapurissa oltiin jo vauhti päällä sieni liikkui vikkelästi tytön rinnoilla. Tyttö nauroi ja kirskui kippurassa. Itsellänikin pesu alkoi ja sievät rintani saivat tehokkaan pesun. Ennenkuin huomasinkaan niin pesijän käsi liukui pitkin reittäni. Tämä taisi aikaansaada viereisellä tytölläkin kiljahduksi. Vilkaisin naapuriin niin siellä tytty sai jo kunnon sormetusta. Pesijä istui penkillä tytön jalkojen välissä ja tyttö huokaili syvään selkä kaarella. Tunsin alapäässäni jonkun vierailevan ja vaistomaisesti laitoin reidet kiinni. Ehkä naapurin kiima sai minut rauhoittumaan ja avasin reisiäni uudestaan. Kukaan muu ei ollut vieraillut alapäässäni aikaisemmin. Pesijä hieroi sormilla klittaani ja minä tartuin pesijän käteen. Sormi kerrallaan pesijä työntyi sisääni ja toisella kädellään pesi minua milloin mistäkin.

Sitten loppui pesuaikamme ja siirryimme toisiamme katsellen tytön kanssa saunan puolelle. Vanhempi opiskelijatyttö sanoi, että tämä jää sitten näiden seinien sisälle. Ja niin myös jäi.

Ja pesijät varmaan alkoivat valmistautua seuraaviin pestäviin.
 
N . 5000 panoa
Olin 21v vasta avioon vihitty, vietimme hääyötä tilanne oli uusi sen muistan kun otin pöksyt pois ja yritin sovittaa penistä pimppiin siinä samassa kun tilanne työntyi oikeaan osoitteeseen tunsin välittömästi siemennesteen voimakkan laukeamisen ja hyvänolon tunteen, se oli ekakerta kun sain pimppiä ,sellainen oli minun eka kerta.
Oin 21 kun sain eka kerran pimppiä mutta nyt kertoja on tullut lisää atin oikein laskime ja totesin että panokertoja kertynyt hoin 5000 kyllä paneminen kannattaa kun saa tosi hyvää pimppiä edestä ja takaapäin pannen, kaikki mahdolliset asennot vuosien aikana kokeiltu, panokertoihin voisi laskea vielä masturpointi kerrat, etttä siemensyöksy kertoja on huomattavasti enemän 13v eteenpäin 21v ainakin kertaviikossa saunassa testailin kuinka pitkälle sain siemensyöksyn lentämään, vaimon kanssa on pantu 2-3 kertaa viikossa pimppi tuntuu aina tosi hyvältä kun saa tupsun halkaista ja kunnon orkasmin siemen syöksy kokemukseen vieläl lopuksi kyllä pimppiä kannattaa panna ahkerasti kun kirjoitan tätä muistelmaani niin akaa panettaan, pitää ilmeisesti illalla taas panna ja ottaa pimpistä kaikki ilo irti silloin pitää takoa kun rauta onkuuma kun sain pimppiä ,sellainen oli minun eka kerta.
[/QUOTE]
 
N .5000 panokertaa
Olin 21v vasta avioon vihitty, vietimme hääyötä tilanne oli uusi sen muistan kun otin pöksyt pois ja yritin sovittaa penistä pimppiin siinä samassa kun tilanne työntyi oikeaan osoitteeseen tunsin välittömästi siemennesteen voimakkan laukeamisen ja hyvänolon tunteen, se oli ekakerta kun sain pimppiä ,sellainen oli minun eka kerta.
Aloin laskea kuinka monta ketaa olen tupsun halkaissut eli pannut pimppiä sain noin luvun että suurin piirtein 5000 ketaa jos laskee kuinka kauan siinä on kulunut pimpin kanssa pelatessa esileikkeineen ja orkasmeineen aikamonta siemensyöksyä kyllä paneminen kannattaa se voimaannuttaa seksuaalisesti , jos vielä harrastaa kaikenlaisten pitsihepeneiden käyttöä käytän niitä ne tuuntuu ihanilta pitsipöksyistä pajon seksuaalista mielihyvää panemisen lisäksi minulla on kaapissa monenlaista pitsiä on pöksyä hipsteriä stringiä eri väreissä voi olla että kaikki ei ymmärrä kun kerran kerroin eräälle rovvalle että jos se tuntuu hyvältä niin se on sun juttus pidä pitsejä ja nauti niistä jos vaimo antaa siihen mahdollisuuden niin hän ei kerro mun tätä sun mieltymystymistä muille se on sun juttus.
 
Peniksen hemmottelu
Tässä on muutama juttu miten on ekakerta tai myöhemmin saanut panna pimppiä, kyllä oikea paneminen tuntuu hyvältä , tässä kun voi nimettömänä tuoda kokemuksiaan ja tuntemuksiaan julki voin omalta kokemaltani saanut masterpoinnista tosi voimakkaat ja pitkät seksi kokemukset kun voi omaan tahtiin hemmotella lähelle laukemista on kuin sähkövirta kulkisi päälaelta varpaisiin asti aina pieni tauko ja uusikerta, tässä kun voi valita itse ajan joko puolituntia tai koko tunti saa tosi hyvät ja voimakkaat seksikokemukset, penistä voi hemmotella vaikka vaimon ihanalla silkki paidalla pöksyillä tai stimuloivalla liukuvoiteella mikä vain parhaimmalta tuntuu, tässäkin harjoitus saa ihmeitä aikaan, itse olen sen vuosien aikana todennut pitä pidempi kesto niin tuntuu että penis vain turpoaa, sitten kun hekuma on huipussaan ei voi enää estää laukeamista siemensyöksyyn, kokenut kaiken tietää.
 
Peniksen hemmottelu
Tässä on muutama juttu miten on ekakerta tai myöhemmin saanut panna pimppiä, kyllä oikea paneminen tuntuu hyvältä , tässä kun voi nimettömänä tuoda kokemuksiaan ja tuntemuksiaan julki voin omalta kokemaltani saanut masterpoinnista tosi voimakkaat ja pitkät seksi kokemukset kun voi omaan tahtiin hemmotella lähelle laukemista on kuin sähkövirta kulkisi päälaelta varpaisiin asti aina pieni tauko ja uusikerta, tässä kun voi valita itse ajan joko puolituntia tai koko tunti saa tosi hyvät ja voimakkaat seksikokemukset, penistä voi hemmotella vaikka vaimon ihanalla silkki paidalla pöksyillä tai stimuloivalla liukuvoiteella mikä vain parhaimmalta tuntuu, tässäkin harjoitus saa ihmeitä aikaan, itse olen sen vuosien aikana todennut pitä pidempi kesto niin tuntuu että penis vain turpoaa, sitten kun hekuma on huipussaan ei voi enää estää laukeamista siemensyöksyyn, kokenut kaiken tietää.
Tälläinen peniksenhemmottelu vaati sen että ei ole muita kotona häiritsemässä kyseistä hekeä ja tapahtumaa minulla ongelma siinä että vaimo on melkein aina kotona, joskus jonkun muun kanssa muualla asioimiskäynnillä , silloin voi paneutua kyseiseen hetkeen, silloin vaan puserot ja housut pois että saa olla vapaasti nakuna, nämä ovat niitä minun peniksen herkku hemmotteluhetkiä, niitä vain ei ole kovin useasti, silloin pitää vain ottaa tilanne käyntiin ettei mahdollisuus mene ohi jahyvä hetkihukkaan
 
vierailija
Olin 19, neitsyyden sai 27-vuotias. Taitava tyyppi. Se oli suht spontaani päätös itseasiassa, vaikkakin olin vähän jo pohjustanut, että saatan antaa sen hänelle jossain vaiheessa.

Kumpikaan ei tullut, mut hyvä kokemus jäi.
 
vierailija
Olin 19-vuotias ja se tapahtui ruotsinlautalla. Istuin sopivalle paikalle Silja Europan teatterissa ja viereisellä paikalla oli yli 30-vuotias nainen jonka mielestä "en ole kuin muut". Hän oli selvästi juovuksissa mutta päädyttiin hyttiin heti esityksen jälkeen.
Suhde jatkui tuosta vielä yli vuoden.
 
Nyt pimpittää
Olin 21v kun sain ekakerran pimppiä vamolta pöksyt pois ja panoksi laukes melkein ennen kuin sain työnnettyö kunnolla pimppiin, oli tosi ekstaasi kokemus vaimoni oli ns koskematon enkä itse pannut aikaisemmin eli kokemus oli uusi maailma minulle, vuosien aikana on kertynyt pajon hyviä hetkiä tänäänkin saunä lämpiää ja on mahdollista saada saunan puhdasta pimppiä jälleen kerran, kyllä tuntuu aina hyvältä kun saa oikein kunnolla pohjaan asti panna, pimppi on aivan samaam mieltä kun laukeaa miltei joka kerta kuin minäkin.
 
vierailija
Seurustelin ekan tyttöystövän kanssa n kuukauden. Olimme kotonani (vanhempieni, oli lukion ekan jälkeen kesä) ja kondomin kanssa sain asian tehtyä. Olimme yhdessä 1.5 vuotta. Se oli kuiten ikimuistoinen. Tyttö oli ihana, mutta silloiseen ajatteluun ei sopinut ekan tyttökaverin kanssa loppuiän viettäminen.
 
Traisel silkki
Sain hääyönä ensimmäisen kerran panna en oikein tiennyt miten se pano oikein taphtuu koska en ollut koskaan nähnytn pimppiä ja nyt se oli ekakerran näkösälllä karvatupsuineen, ja miten tupsu halkaistaan, sitten kun jalat aukeni avautui miltä salainen pimppi näytti, hetkeä aikaisemmin olin ottanutt pitsi pöksyt pois jotka olin vuotta aiemmin antanut hänelle joululahjaksi siihen kuului myös lyhyt paita, silloin kun ostin yösetin hänellle halusin sovittaa sitä itselleni miltä se tuntuu päällepuettuna, olihan se traiselsilkkinen asu tosi ihana ja seksikäs kyllä siinä penis seiso tanakasti ja pitkän aikaa, mutta sitten piti panna se hääyön pano ei se tainnut mennä kovin mallikkasti mutta luiskahtikin penis sinne pimppin muutamalla työnnöllä tapahtui se laukeaminen, vaimo vähän voihkas kun ei häntä ollut kukaan aikaisemmin pannut, olihan se ikimuistettava kokemus ensimmäisetä kerrasta oikein luvalla ja yhteisestä sopimuksesta saada koskematonta pimpsaa, ja siitä sitten alkoi meidän pitkäaikainen parisuhde panemimiseniin on tässä saanut penis ja pimpsa monet hyvät hetket.
 
Caverject pano
Iän myetä tai jostain muusta syystä voi lakata seisomasta, mutta siihen löyty apua lääkäriltä kun pyytää Caverject lääkettä mikä ohuella neulalla pistetään peniksen paisuvais kudokseen, tämä antaa tosi kovan potkun panemiseen sen jälkeen ei vaativampikin pimppi/pillu saa aivan kaikki rästiin jääneet panokerrat monen kertaisesti takaisin, saatikka mies jollla seisoo pitkään vaikka aikaa menisi pimpissä pidemmänkin aikaa, seisoo vielä laukeamisenkin jälkeen, ei muuta kuin panemisiin.
 
Caverject pano
Voi olla että lakkaa penis seisomasta iän tai muun asian takia, kannattaa hakea lääkäriltä Caverject lääkettä joka laitetaan penikse paisuvais kudokseen ohuella neulalla, hetken kuluttua kun lääke alkaa vaikuttamaan penis jäykistyy ja voi aloittaa panemisen, vaativampikin pimppi tulee tyydytetyksi korkojen kera, mieskin saa panna niin kauan kuin muuten halutta, vielä laukeamisenkin jälkeen penis seisoo tanakasti, uskon että pimppi ja penis saa sitä mitä seksistä voi saada.
 

Yhteistyössä