Miten olisitte toimineet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joops"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="äitix4";24547740]SULLA on PASKA päiväkoti missä hoitajat ei ole ajantasaisesti koulutettuja ja sooloilevat. Käyttävät valtaa kuin tyrannit. 2 VUOTIAS ei välttis osaa sanoa anteeksi!
Ja kun kotiin lähtö hetki pitää aikuisen punnita olkoot kuinka elämän ja kjuoleman kysymys tuo anteeksi pyyntö.
Herranjestas miten ne siellä lapsia itkettää julmuudella!
Ketään ei saa lyödä yms mutta järki käteen .
Ehtivät harjoitella seuraavanakin päivänä eikä oppi mene pieleen jos tälläisessä tilanteessa kotia pääse!
HULLUN HOMMAA: Tekisin ilmoituksen päiväkodinjohdolle tuo on jo simputtamista. ARVOSTAKAA lapsianne ja stiä että hekin erehtyvät, aikuisetkin erehtyy![/QUOTE]

Ikävä kyllä tätä mieltä alan olla monen muunkin tapahtuneen nojalla.
Tämä oli ns.jäävuoren huippu.
Kuten jo yllä kirjoitin,että otinkin yhteyttä pk jotajaan ja pojalle on myöskin siirtohakemus sisällä toiseen pktiin ollut jo 3kk.

2-vuotiaan kohdalla kyllä katsoisin, että halaus riittää. Ei varmaan ole lapsi enää edes muistanut mistä häntä syytetään ja miksi pitää pyytää anteeksi. Minusta alkaa mennä jo julmuuden puolelle.

Itse ajattelin ensin, että puhutaan yli 3-vuotiaasta.

melkoinen natsimeininki!

Ja meillä kyllä lapset pyytävät anteeksi, mutta neiti oli kyllä 2veenä melkoinen junttura noissa asioissa ja tahtoo edelleen olla. Toki pyytää anteeksi kun väärin tekee, onhan hän jo 5v, mutta 2-vuotiaana olisi saattanut puoli päivää mennä kun sille päälle sattui.

[QUOTE="joops";24547764]Ikävä kyllä tätä mieltä alan olla monen muunkin tapahtuneen nojalla.
Kuten jo yllä kirjoitin,että otinkin yhteyttä pk jotajaan ja pojalle on myöskin siirtohakemus sisällä toiseen pktiin ollut jo 3kk.[/QUOTE]

Toivottavasti pääsee pian. Tulee mieleen ihan se tapaus jossa päiväkodintädit pakkosyöttivät niitä lapsia..

[QUOTE="joops";24547670]Kyseessä 2-vuotias.
Minun mielestäni tilanteesta meni johdonmukaisuus..[/QUOTE]

Ton ikäistä pakko anteeksi pyydätetään?! En tajua. Eihän sen ikäinen pysty ymmärtämään vielä tarpeeksi. Halaus kyllä olisi riittänyt. Tuon jälkeen ei tasan pyydä anteeksi!

[QUOTE="joops";24547764]Ikävä kyllä tätä mieltä alan olla monen muunkin tapahtuneen nojalla.
Kuten jo yllä kirjoitin,että otinkin yhteyttä pk jotajaan ja pojalle on myöskin siirtohakemus sisällä toiseen pktiin ollut jo 3kk.[/QUOTE]

Kannatta vaihtaa. Hirvittää joskus kun seuraa miten työtoverit käyttäytyy lapsia kohtaan. Itse alan yksityiseksi sillä en enään kestä katsoa tätä menoa tääl pienellä paikkakunnalla päiväkodissa.
Haluan tosiaan tarjota lapsille hoidon mittä on järkeily sallittu ja varhaiskasvatuksen aatteita noudattaen.

[QUOTE="äitix4";24547787]Kannatta vaihtaa. Hirvittää joskus kun seuraa miten työtoverit käyttäytyy lapsia kohtaan. Itse alan yksityiseksi sillä en enään kestä katsoa tätä menoa tääl pienellä paikkakunnalla päiväkodissa.
Haluan tosiaan tarjota lapsille hoidon mittä on järkeily sallittu ja varhaiskasvatuksen aatteita noudattaen.[/QUOTE]

Kyllä vaihdamme kunhan paikkoja aukenee.
Tahdon lapselleni turvallisen hoitopaikan ja itselleni turvallisen mielen.

Joo, siis en epäile että et olisi jutellut lapsen kanssa asiasta jne. Ja tosiaan en ollut ehtinyt hokata että 2v. 2v. on vielä erijuttu kun vanhempi. Halaus olisi riitänyt ja sovun tekeminen ilman sanojakin, kun asiakin oli ehditty tuomita. Ei lasta tarvitse siis tuomita, vain lyöminen. Ja asia on nyt ihan överiksi mennyt siellä, sitä mieltä minäkin. Tuli mieleen juurikin oma tyttöni, jonka lyöjä ei pyytänyt anteeksi, koska ei osaa, mutta ovat paljon vanhempia.

[QUOTE="joops";24547670]Kyseessä 2-vuotias.
Minun mielestäni tilanteesta meni johdonmukaisuus..[/QUOTE]

Ei meidän 2-vuotias edes vielä ymmärtänyt näitä anteeksi pyytämistä ja antamista... halauksen olisi pitänyt riittää. Tuo meni jo lapsen rääkkäykseksi.

Yhteistyössä