Miten olis jos...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja että tällättiis aattelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
paksujakin vielä ... :x

Painuppa nyt päätön peiton alle tai laita hame päälle! Tommonen on niiiin akkamaista kun seotaan koko ajan naisten puheisiin :snotty:

no ei oo muutakaan tekemistä :whistle:

Pitäisköhän sun hankkia vaikka elämä??!! Kamaan beibe, fait vit mii!!! No anna tulla, iske vyön alle!

Alkuperäinen kirjoittaja baabaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
paksujakin vielä ... :x

Ai sä huomasit mut, tais mun valtava vartalo luoda varjon jopa sun näytölles asti.

Ootko sä se, jonka takia ne Greenpeacen heput ilmestyivät uimarannalle?

Sama tyyppi!

Vitsi vieköön, nyt olisi niin hienoa kinata sun kanssa, kun viimein sut löysin, mutta mun pitääkin mennä nukkumaan :(

:)

Alkuperäinen kirjoittaja nuorena nukkunut:
Minähän en hyväksy alkomahoolia ja sen käyttöä, paitsi desinfionti aineena, meillä ei myöskään imetä hieromasauvoja. Ja kaiken kaikkiaan en voi ymmärtää miksi jotkut ovat ylipainoisia.

Mistä tollasia nipoja sikiää?!?!

Minähän en hyväksy alkomahoolia ja sen käyttöä, paitsi desinfionti aineena, meillä ei myöskään imetä hieromasauvoja. Ja kaiken kaikkiaan en voi ymmärtää miksi jotkut ovat ylipainoisia.

Tais taivahan isä käyttää aivan väärää muottia.

Tais taivahan isä käyttää aivan väärää muottia.

Kyllä!
Aivan mahottoman ylivertainen olen, muodottomalla muotilla tehty :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
meillä ei desinfioida millään alkomaholipitoisella mitään..kaikki kaadetaan kurkusta alas..
samoin käy hajuvesille ja partavesille..
ei mee alkomaholit hukkaan :laugh: :laugh:

Tää on oikeeta meininkiä!! Taidat olla nyttenkin aika maistissa kun noin hirnuttaa omat jutut :o Oksettaa tommoset ihmiset, jotka ottaa viikolla ja kotona ja lasten aikana ja vie lapset hoitoon ja ottaa sitten ja viikonloppuna ja prkl!!!!

Ei riidellä, keskustellaan harrastuksista. Itse olen jo melkein saanut bonsai-kissani kasvatettua. Onko ketään muita harrastajia?

Meillä on sellainen bonsai-naapurinkakara. Eivät ole vielä vanhempansa onneksi kaipailleet. Ja hauska on harrastaa!

jep..oon niin maistissa etten tolpillani pysy..
itteeni en peilistä tunnista..sekin perkele..paras kaveri..pettää mut noin:D
Tais olla viimeiset kolme kuppii teetä liikaa...
Ja mä oon viel niin huono äiti et peittelin kiltisti lapsenkin nukkuu vasta kun olin ekan mukin siemaissut naamaani sen nähden..

Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
jep..oon niin maistissa etten tolpillani pysy..
itteeni en peilistä tunnista..sekin perkele..paras kaveri..pettää mut noin:D
Tais olla viimeiset kolme kuppii teetä liikaa...
Ja mä oon viel niin huono äiti et peittelin kiltisti lapsenkin nukkuu vasta kun olin ekan mukin siemaissut naamaani sen nähden..

Ja ettei vain sulla ollu muumi muki? :o

Yhteistyössä