Meillä ensimmäinen lapsi sai alkunsa ihan ensimmäisellä yrittämällä, naps vaan. Toista tehtiin yli puoli vuotta ja kyllä siinäkin oli tällaiselle hätähousulle kestämistä, vaikka jonkun mielestä tuo 6kk ei ole aika eikä mitään. Ensimmäinen kun sai alkunsa niin helposti, sitä odotti toisenkin kohdalla tärppiä ekasta yrityksestä. Olin aina haaveillut lapsista pienellä ikäerolla, joten sekin kasvatti ahdistusta. Mä en kuitenkaan ole kovin masentuvaa tyyppiä muuten, joten ehkä yhden päivän olen surkutellut kuukautisten alkamista, ja sitten taas suunnannut katseen tulevaan.
Kolmatta on nyt tahkottu jälleen puolisen vuotta ja eilen jo odottelin kuukautisten alkamista, kun ei oikein mitään selkeitä raskausoireita ole ollut. Tänään hätähousuna sitten tein testin ja heti pärähti 2 tummaa viivaa siihen. Vähänkö olen onnesta soikeana täällä!!
Se pitää vielä lisätä ap:n kysymykseen vastaukseksi, että omaa pettymystä on hieman helpottanut se, että olen omasta puolestani yrittänyt tehdä kaikkeni, jotta raskautuminen onnistuisi. Olen pitänyt huolta fyysisestä kunnosta, olen tarkkaillut ruokavaliotani, ovulaatiota testaillut, litkinyt greippimehua jne. Se on osaltaan auttanut pääsemään yli pettymyksistä.