eulis
Miten te muut keskenmenon kokeneet olette selvinneet siitä ja missä ajassa? Miten se on vaikuttanut parisuhteeseenne? Itsellä kolmas raskaus viikolla11 jolloin sikiö todettiin kuolleeksi ja maanantaina tehtiin kaavinta, joka meni ok, kipuja ei ole ollut. Muitakin vastoinkäymisiä ja läheisen ihmisen kuolema reilu vuosi sitten on elämässä ollut eli on pahempiakin koettu ja niistä yli selvitty. Nyt kuitenkin tuntuu etten millään pääse tästä yli, olen jo 38 v. ja sikiön kuolleeksi todennut yksityinen gyne antoi selvästi ymmärtää että kaikki sikiödiagnostiset tutkimukset ovat tarpeellisia tässä iässä jo muutenkin ja keskenmenokin saattaa liittyä ikään, tuli sellainen olo että hulluko olen kun vauvasta vielä haaveilin ja tulenkohan enää iänkään puolesta raskaaksi. Mies ei muutenkaan ollut tässä iltatähtiprojetissa täysillä mukana eikä haluaisi enää kolmatta lasta. Töihinkin pitäisi palata välipäivinä, tuntuu etten jaksa nähdä ketään, edes työkavereita sukulaisista puhumattakaan, jouluakaan en ole jaksanut laittaa diagnoosin jälkeen, lapset ja mies menevät appivanhemmille aatoksi, itse en jaksa ajatellakaan sinne lähtemistä, lasten vuoksi yritän sinnitellä ja olla pilaamatta heidän jouluaan.